ادعای اختطاف یک دختر ۹ ساله و تجاوز جنسی بالایش توسط پولیس بادغیس

یک نماینده شورای ولایتی بادغیس از اختطاف یک دختر نه ساله در مربوطات ولسوالی جوند این ولایت خبرمیدهد و چهار پولیس ولسوالی جوند را متهم به اختطاف دختر نه ساله می نماید. درهمین حال مقامهای امنیتی بادغیس میگویند: تا به اکنون دو پولیس به اتهام این قضیه بازداشت گردیده است وتحقیقات از نزد شان جریان دارد.

بر اساس اظهارات این نماینده ی مردم دختر نه ساله بنام عیدی ماه که باشنده منطقه ی جلای ولسوالی جوند می باشد توسط یازده نفر که شامل چهار مامور پولیس و هفت فرد مسلح غیر مسوول بودند، از روستای قال سیاه این ولسوالی اختطاف و سپس بفروش میرسانند.Picture1

محمد فرید اخی زی عضو شورای ولایتی بادغیس می گوید: بعد از اختطاف این دختر در بدل ۱۵۰ راس گوسفند و ۱۰۰ هزار افغانی به عقد نکاح نور حسن ۲۵ ساله باشنده جلای این ولسوالی در می آورند.

آقای اخی زی مدعی است که بر این دختر تجاوز صورت گرفته است، اما در پیوند به چگونگی آن چیزی نمی گوید.

این نماینده مردم جوند در شورای ولایتی افزود که تا حال کسی در پیوند، به این رویداد گرفتار نشده است.

در همین حال قوماندان پولیس امنیه ولایت بادغیس ادعای این عضو شورای ولایتی مبنی بر اختطاف و تجاوز از سوی افراد یاد شده را رد نموده و اضافه می نماید که بر اساس ادعای اولیای این دختر دو مامور پولیس در این پیوند، گرفتار شده و تحت تحقیق و بررسی در قوماندانی امنیه جوند قرار دارد.

جنرال عبدالرووف تاج می گوید که بر اساس معلومات آنان این دختر پانزده ساله بوده و به خواست خودش از خانه بیرون شده است.

قوماندان امنیه بادغیس افزود: در صورت اثبات جرم، ماموران یاد شده آنان به زود ترین فرصت به مرکز قلعه نو انتقال داده خواهند شد.

با این حال والدین این دختر نه ساله از دولت عدالت خواسته و می گویند که افرادی که دختر آنان را به این روز رسانده به پنچه قانون سپرده شود.

با این حال مسوولان ریاست امور زنان ولایت بادغیس از وقوع این رخداد اظهار بی خبری نموده اند می افزایند که آنان تا حال گزارشی در پیوند به این موضوع دریافت ننموده اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top