ارائه گزارش کاری صد روز نخست والی هرات

محمدآصف رحیمی والی هرات بر تقویت بخشیدن اداره های دولتی از جمله ولسوالی های این ولایت و تلاش به خاطر ریشه یابی خشونت در برابر زنان و محو این پدیده تاکید کرد. والی هرات بعد از ظهر روز شنبه گزارش صد روز نخست خود را ارائه نمود و پلان کاری صد روز دوم کاری اش را اعلام کرد. والی هرات تاکید کرد که پلان های صد روز نخست کاری اش تا حدود زیادی تطبیق و مورد قناعت بوده است و تلاش خواهد کرد، تا در صد روز دوم کاری اش، پیگیر شماری از برنامه های تطبیق شده باشد.3

محمدآصف رحیمی والی هرات ظهر امروز گزارش کاری صد روز نخست خویش را به حضور مقام های دولتی و خبرنگاران ارایه کرد.

او گفت که تمامی پلان های صد روز نخست کاری اش تکمیل گردیده و در صد روز دوم کاری اش تلاش خواهد کرد تا نتیجه ای از این پلان ها را به دست آورده و به پیشگاه مردم ارایه کند.

والی هرات می گوید در دور دوم صد روز کاری اش تلاش خواهد کرد تا تمامی اداره های دولتی به خصوص ولسوالی های این ولایت را تقویت کند.

وی در گوشه ای دیگر از پلان های خود گفت که در صد روز نخست کاری اش کنفرانس محو خشونت در برابر زنان را دایر کرده بود و قرار است در صد روز دوم کاری اش این کنفرانس را دنبال کند.

والی هرات گفت که در صد روز دوم علل و وعوامل این پدیده را جستجو و راه حل های را نیز ارایه خواهد کرد.

آقای رحیمی در ادامه های پلان های کاری اش تاکید کرد که قرار است در آینده نزدیک یک کنفرانس بزرگ اقتصادی را راه اندازی کند که این کنفرانس می تواند در اینده بر اقتصاد هرات مفید باشد.

همچنان والی هرات از بهبود وضعیت مهاجرین نیز سخن زد و گفت که در آینده نزدیک به مشکلات آنان نیز رسیده گی خواهد شد.

گفتنی است که والی هرات بر علاوه ای این کار ها قرار است در صد روز دوم کاری اش، ماسترپلان برای ایجاد سهولت در بنادر هرات بسازد. محمدآصف رحیمی تاکید دارد که پلان های وسیع به خاطر پیشگیری از حادثه های طبیعی در فصل سرما و تقویت برق روی دست گرفته شده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top