استدایوم ورزشی هرات به فدراسیون فوتبال تعلق گرفت

بر اساس فرمان حامد کرزی رییس جمهوری کشور شش استدیوم ورزشی در کل کشور از شهرداری ها به فدارسیون فوتبال تعلق خواهد گرفت.استدیوم ورزشی هرات به فدارسیون مرکز تعلق گرفتهرات دومین استدیویم ورزشی است که شامل این فرمان می شود.

عبدالرب سلطانی نماینده ریاست امور دارالانشای شورای وزیران که به لوایت هرات سفر کرده است میگوید برای اجرای این طرح هیاتی از کابل پایخت کشور به هرات آمده تا استدیوم ورزشی هرات را که قبل مربوط به شهرداری هرات بود به فدراسیون فوتبال کشور واگذار کند.

وی افزود هدف شان انکشاف و معیاری ساختن میدان­های فوتبال در کشور می­باشد.

از سوی دیگر قرار بود این میدان توسط نمایندگان شهرداری هرات به مسئولان نمایندگی فدراسیون فوتبال افغانستان در هرات تحویل داده شود ولی هیچ نمایندگی از شهرداری حاضر نشده و گویا شهرداری هرات به این مسئله موافقت نکرده است.

عبدالکریم رحمانی نماینده فدراسیون فوتبال کشور در هرات می­گوید، از سوی این فدراسیون وعده داده شده که استدیوم ورزشی هرات چمن مصنوعی شود و با امکانات بیشتری برای ورزش فوتبال در هرات آماده شود.

استدیوم ورزشی هرات یکی از با سابقه ترین و بزرگترین ورزشگاه­ها در کشور می­باشد که همه ساله مسابقات تیم­های فوتبال هرات و دیگر ولایت­های کشور در آن برگذار می­شود.

 این ورزشگاه پیش از این مربوط به شهرداری هرات بود و از پس به فدراسیون فوتبال تحویل داده شده اینکه این ورزشگاه بعد از این با چه سرنوشتی همراه می­شود آشکار نیست.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top