داکترمحمد اشرف غنی احمدزی! ازداکترعبدالله عبدالله میخواهم تا هرنوع تقلب درانتخابات را تحریم نماید

داکتر محمد اشرف‌غنی‌احمدزی، امروز در ادامه‌ی پیکارهای انتخاباتی‌اش در دوردوم به هرات آمد.احمدزی در این ولایت‌ از هواداران خود خواست تا به پای صندوق‌های رای‌دهی بروند و با اشتراک‌شان، تیم تحول تداوم را پیروز سازند. اشرف‌غنی‌احمدزی نیز به این شهروندان وعده داد که تقلب نمی‌تواند نتیجه‌ی انتخابات را تغییر دهد و ازداکتر عبدالله عبدالله خواست تا هرنوع تقلب را دردور دوم انتخابات تحریم نماید.

داکتراشرف غنی احمدزی یکی ازنامزدان پیشتاز ریاست جمهوری کشور امروز وارد هرات شد ودرجمع هزاران تن ازهوادارانش صحبت نمود.

احمدزی درسخنرانی اش گفت: تقلب از اراده‌ی مردم جلوگیری کرده نمی‌تواند و این ملت دیگر اکثریت خاموش نیست، اکثریت قاطع و فعال است.”کهندژک

وی افزود: درصورتی که نتیجه انتخابات مشروع به نفع داکتر عبدالله عبدالله باشد، اولین کسی خواهد بود که برایش تبریکی خواهد گفت.

این نامزد ریاست جمهوری ازداکترعبدالله عبدالله رقیب انتخاباتی اش میخواهد که هرنوع تقلب را درانتخابات دوردوم تحریم نماید.

این نامزد ریاست جمهوری میگوید: بخش ویژه ای از برنامه هایش برای آبادی و توسعه ولایت های زون غرب است و اگر در انتخابات پیروز شود، هرات را به مرکز صنعت و تجارت کشور مبدل خواهد کرد و تکمیل ساختن بند کمال خان در نیمروز، بندهای سلما و پاشدان در هرات و بند بخش آباد در فراه در صدر برنامه هایش است.

او میگوید: ساخت جاده کمربند بادغیس و قیریزی جاده مرکزی کشور ازراه غور نیز دربخش دیگراز برنامه هایش جا دارد و نیز درولایات بادغیس،فراه ونیمروز چندین بندر تجارتی ایجاد خواهد کرد.

ساخت میدان هوای هرات به صفت بزرگترین میدان هوایی کارگوی منطقه و مرکز ترانزیت جهانی از دیگر وعده هایی است که داکتر اشرف غنی احمدزی به باشندگان هرات داد.

آقای احمدزی همچنان گفت: “ما از هر شهید خود قدردانی می‌کنیم، و اطمینان می‌دهیم که برای صلح و امنیت سرمایه‌گذاری می‌کنیم. افراد بی‌گناه در نظام عدلی و قضایی ما به عدالت خواهند رسید.”

قراراست دوردوم انتخابات ریاست جمهوری کشور به تاریخ بیست وچهارم جوزای سال روان با حضور دونامزد پیشتاز ریاست جمهوری داکتراشرف غنی احمدزی وداکترعبدالله عبدالله برگذارگردد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top