افتتاح 14 پروژه عام المنفعه در ولایت هرات

با افتتاح 14 پروژه عام المنفعه در ولسوالی غوریان هرات بیش از سه هزار و پنجصد فامیل از مزایای این پروژه ها بهره مند شدند.

به اساس اعلامیه منتشر شده از جانب دفتر مطبوعاتی ریاست احیاء و انکشاف دهات ولایت هرات این پروژه ها شامل یک باب مجتمع فرهنگی, یک باب حمام عصری عمومی, شبکه های برق, شبکه های آبرسانی, حفر کانالها و دیوار های استنادی میباشد.

گفته میشود این پروژه ها به هزینه 27 ملیون و 414 هزار و865 افغانی از سوی برنامه همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات با ده در صد سهم مردم در قریه جات مختلف ولسوالی غوریان تکمیل گردیده است که امروز به بهره برداری رسید.

 آقامحمد صدیقی رئیس احیاوانکشاف دهات ولایت هرات در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: برنامه همبستگی ملی برنامه مردمی بوده و هدف آن کاهش فقر در ولسوالیهای اطراف میباشد.

وی از مردم خواست تا با مسولین همکاری جدی نموده و از پروژه های که مورد بهره برداری قرار میگیرد مراقبت نمایند.

با این حال حاجی نصیر احمد محمدی ولسوال غوریان هرات میگوید راه اندازی پروژه های انکشافی برای کاهش ناامنی موثر بوده و زمینه کار را برای روستا نشینان فراهم میسازد.

حدودا یک هفته قبل نیز 14 پروژه عام المنفعه از سوی ریاست احیاء و انکشاف دهات هرات در ولسوالی پشتون زرغون افتتاح شد که مشکلات بیش از سه هزار تن از باشنده گان آن ولسوالی برطرف گردید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top