بازداشت كارمندان رياست هاي مستوفيت و آبرسانی ولایت هرات

دردو اقدام جداگانه رياست مبارزه با ارتشا وفساد اداري درولايت هرات دوتن ازكارمندان اداره هاي دولتي را بازاداشت نموده است. اين افراد كه یکتن از مسولان ارشد ریاست آبرسانی ويكتن ازكارمندان بخش بررسي مستوفيت ولایت هرات مباشند، طي 24 ساعت گذشته به اتهام اخذ رشوه از سوی کارمندان مبارزه با فساد اداری بازداشت شد.

مسولان ریاست مبارزه با ارتشا و فساد اداری در غرب افغانستان میگویند: مدیر محاسبه ریاست آبرسانی هرات روزگذشته زمانی که قصد داشت از یک مشترک شبکه آب شهری, رشوه اخذ نماید بالفعل از سوی نماینده گان مبارزه با فساد اداری و کارمندان امنیت ملی گرفتار شد.

محمد طاهر عنبری رئیس مبارزه با ارتشا و فساد ادرای در غرب افغانستان میگوید: همچنان امروزنيزيكتن ازكارمندان بخش بررسي رياست مستوفيت ولايت  هرات به اتهام اخذرشوت بالفعل دستگيرگرديده است.

 وی افزود: اين افراد در پی شکایت و تقاضای چندتن از شهروندان در عملیات مشترک نهادهای استخباراتی و قضایی با اسناد و شواهد کافی بازداشت شده اند.

آقای عنبری از سایر شهروندان هرات خواست تا به خاطر ریشه کن ساختن فساد اداری این اداره را همکاری نمایند.

این در حالیست که در جریان ماه روان چندین تن از مسولان و کارمندان ادارات دولتی به شمول یکتن از کارمندان سارنوالی استیناف از سوی مسولان اداره مبارزه با فساد اداری با همکاری ارگانهای کشفی امنیت ملی به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بودند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top