بازداشت چهار تن به اتهام واقعات اختطاف و قتل در هرات

در جریان دو عملیات جداگانه پولیس ملی در ولایت هرات چهار تن به اتهام واقعات اختطاف و قتل دستگیر شدند.

به اساس اعلامیه منتشر شده از جانب دفتر مطبوعاتی قوماندانی امنیه ولایت هرات دو تن از این افراد شب گذشته به اتهام اختطاف یکتن از سرمایه داران شهر هرات از مربوطات ولسوالی انجیل این ولایت گرفتار شدند.

در اعلامیه منتشر شده آمده است که این دو تن قصد داشتند حاجی بشیراحمد رییس شورای انکشافی ولسوالی انجیل و پسران شان را که عازم باغ شان بودند، اختطاف نمایند.

پولیس هرات میگوید از نزد این دو تن یک عراده موتر سراچه، یک میل کلاشینکوف معه چهار شاژور، یک میل تفنگچه، دو حلقه زنجیر، قفل، دو بسته ریسمان، دو جوره دریشی پولیس سرحدی، دو عدد دستمال گردن، یک عدد لنگی و کلاه به دست آمده است.

این اختطافگران پنج نفر بودند که سه نفرشان موفق به فرار گردیده اند.

دو تن از دستگیر شدگان، باشندگان ولسوالی کهسان و شهرک اسلام قلعه می باشند که تحقیقات از نزدشان جریان دارد.

بر بنیاد یک خبر دیگر پولیس هرات یک نفر را به ارتباط سرقت یک عراده تانکر تیل مربوط شرکت برادران افغان پوپل دستگیر نموده است.

این تانکر تیل 13 روز قبل از مسیر شاهراه هرات – اسلام قلعه توسط این فرد که باشنده اصلی ملاسیان انجیل می باشد، به سرقت برده شده و دریور آن که تبعه ایران می باشد را محبوس نموده بود.

به گفته پولیس هرات این فرد در عین حال متهم به اختطاف می باشد که از نزد فامیل فرد ربوده شده مبلغ پانزده لک افغانی اخذ نموده بود.

در یک مورد دیگر پرسونل قوماندانی امنیه ولسوالی انجیل موفق شدند یک نفر قاتل و اختطافگر را از قریه درقره ولسوالی انجیل دستگیر نمایند.

این فرد که باشنده اصلی ادرسکن می باشد، دو ماه قبل با همدستانش می خواستند فردی را به اسمی عبدالطیف اختطاف نمایند که در نتیجه درگیری فزیکی عبدالطیف نام، وی از سوی این افراد ذریعه فیر مرمی به قتل رسانیده شده بود.

گفته میشود دو تن از شرکای جرمی این فرد قبلاً توسط پولیس ولسوالی غوریان دستگیر شده بودند.

 

 

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top