برای تطبیق پلان انکشافی 5 ساله ی شاروالی هرات به 10 میلیون دالر نیاز است

اداره شاروالی ولایت هرات صبح امروز در یک نشست پلان 5 ساله اقتصادی خویش را با هزینه ده میلیون دالر آمریکایی اعلان کرد. مسوولان این داره هدف از ارایه این پلان را تطبیق برنامه های انکشافی شاروالی به صورت منظم و با اشتراک سکتور های خصوصی و مردمی عنوان کرده اند. با این حال تاجران ملی از برنامه های انکشافی و استراتیژیک اداره شاروالی اعلان حمایت کرده و وعده همکاری داده اند.Picture1

مسوولان اداره شاروالی هرات میگویند: به خاطر تطبیق این پلان 5 ساله نیاز به ده میلیون دالر آمریکایی می باشد.

 به گفته ی احمد وحید زیارتجاهی مدیر اجرایی شاروالی هرات: هدف اصلی شان از ارایه پلان 5 ساله اقتصادی را تطبیق پلان های انکشافی به صورت منظم و سهم دادن مردم در ارایه پلان های انکشافی در سطح شهر میباشد.

وی افزود: این پلان ها در آینده اداره شاروالی را به یک اداره کاملا مستقل تنظیم خواهد داد.

از سوی هم تاجران ملی از پلان های انکشافی و اقتصادی شاروالی حمایت می کنند و می گویند که این چنین برنامه ها می تواند زمینه ساز کار و اشتغال برای صد ها جوان باشد.

سعد خطیبی رئیس اتاق تجارت و صنایع ولایت هرات: از طرفی هم این برنامه ها می تواند چرخ اقتصادی ده ها کمپنی خصوصی در هرات را به چرخش بیاورد.

در حالی این گفته  بیان می گردد که سال های گذشته اداره شاروالی این ولایت با چالش بودجه مواجه بود و همواره از تطبیق نشدن پلان های این اداره سخن زده می شد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top