برگزاری مراسم افطاری سرکنسولگری ایران در هرات با حضور شخصیت های فرهنگی

مراسم ضیافت افطاری شخصیت های فرهنگی هرات با حضور بیش از 100 تن از فرهنگیان در سرکنسولگری ایران مقیم هرات برگزار شد.

شب گذشته سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران مقیم هرات، میزبان شمار زیادی از فرهنگیان و شخصیت های سرشناس هرات  در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان بود.

 رحیم محمدی یکتا سرکنسول جمهوری اسلامی ایران مقیم هرات دراین ضیافت افطاری گفت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در رمضانی دیگر و درک دوباره بهار قرآن را نصیبمان ساخت و در این ماه پر برکت و با فضیلت ، با ضیافت افطاری میزبان شخصیت های فرهنگی هرات باشیم.

آقای محمدی یکتا هدف از برگزاری این ضیافت افطاری را دیدار با شخصیت های فرهنگی و ارج گذاری به مقام وارثین انبیاء عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود تا این نوع برنامه ها با حضور شخصیت های فرهنگی و عالمان دین ، تاثیر گذاری بهتر و زمینه ساز وحدت  بهتر در میان امت اسلامی شود.

درهمین حال ایام الدین اجمل سرپرست ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات نیز در این ضیافت افطاری گفت: دو ملت افغانستان و ایران همیشه مثل برادر با هم بوده اند واین دو ملت بنابر بافت اسلامی، فرهنگی وعقیدتی درکنارهم خواهند بود.

 گفتنی است در این مراسم سرکنسولگری جهموری اسلامی ایران مقیم هرات، میزبان بیش از صد تن از فرهنگیان در هرات بود که این خود مورد استقبال شخصیت های فرهنگی قرارگرفت.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top