بهره برداری از یک پروژه آبرسانی در شهر هرات

یک پروژه آبرسانی در شهر هرات به بهره برداری رسید. این پروژه آبرسانی برای پنج هزار خانواده آب آشامیدنی صحی می رساند. مسوولان اداره عمومی آبرسانی کشور می گویند: یک میلیون افغانی هزینه این پروژه است که از بودجه انکشافی این اداره پرداخت شده است.

این پروژه آبرسانی به هزینه بیش از یک میلیون افغانی از سوی اداره عمومی آبرسانی کشور ساخته شده است که آب آشامیدنی صحی را برای بیش از پنج هزار خانواده را تامین می کند.

مسوولان اداره عمومی آبرسانی کشور می گویند: کار ساخت این پروژه دو ماه پیش آغاز شد که اکنون با بهره برداری از آن باشنده های ناحیه های پنجم و یازدهم شهر هرات از مزایای این پروژه مستفید می شود.

در سال های اخیر مشکل آب آشامیدنی در این منطقه شهر هرات مشکلات جدی را برای باشنده های این محل به بار آورده بود.

شماری از باشنده های محل می گویند: ابراز امیدواری می کنند که با بهره برداری از این پروژه، مشکل آب آشامیدنی آنان که در جریان یک شبانه روز ساعت های آب شهری قطع است در آینده برطرف گردد.

این پروژه آبرسانی شامل یک حلقه چاه عمیق، دو پمپ آب، خطوط وصل کننده به سیستم مرکزی آب شهری و دیگر وسایل تصفیه وانتقال آب صحی می­شود.

مسوولان اداره عمومی آبرسانی کشور می گویند: این پمپ ها در هر ثانیه ظرفیت پمپ کردن 70 لیتر آب را دارد و مشکلات قطع شدن سیستم آب شهری در این قسمت شهر هرات، برطرف می شود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top