تدابیر شديد امنیتی در ایام عید سعید قربان در غرب كشور

مقامات پولیس در حوزه غرب کشور از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی در روزهای عید سعید اضحی خبر دادند.

خبرهای رسیده از قوماندانی زون 606 انصار در غرب کشور حاکی از آن است که صدها سرباز پولیس ملی بخاطر تأمین امنیت به ولایات هرات , فراه , غور وبادغیس اعزام شدند.

عبدالروف احمدی سخنگوی قوماندان زون 606 انصار در غرب کشور گفت: این اقدام بر اساس لزوم دید وزارت امور داخله افغانستان صورت گرفته است.

وی افزود: با اعزام این سربازان , امنیت به صورت درست در ولایات غربی کشور اتخاذ میشود و باشنده گان این حوزه میتوانند به راحتی عید سعید اضحی را سپری کنند.

بنا به اظهارات وی سربازان پولیس سرحدی , اردوی ملی و نیروهای آیساف نیز بخاطر تأمین امنیت در کنار سربازان پولیس ملی فعاليت خواهند كرد.

مقامات امنیتی در غرب افغانستان از مردم خواستند تا در این عرصه با آنان همکاری کنند.

از طرف دیگر میر فاروق حسینی یکتن از علما در شهر هرات از تمامی گروه های درگیر خواست تا به مناسبت عید قربان از جنگ و خشونت دست کشیده و سلاح شان را به زمین بگذارند.

کارشناسان مسائل سیاسی بر این باورند که اتخاذ تدابیر امنیتی در روزهای عید در کاهش واقعات نا امنی در حوزه غرب کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت.

این درحالیست که باشندگان حوزه غرب کشور در این اوآخر شاهد یک سلسله نا آرامی در این حوزه بودند که این خود باعث نگرانی آنان گردیده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top