تدابیر ویژه امنیتی در آستانه عید سعید فطر در غرب کشور

مقام های محلی در غرب افغانستان از آغاز تدابیر ویژه  امنیتی در روزهای عید سعید فطر در این ولایات خبر می دهند.ccccc

این تدابیر امنیتی در حالی اتخاذ میگردد که  در این اواخر وضعیت امنیتی در برخی از ولایات غربی افغانستان نگران کننده عنوان شده است.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید که تمام آمادگی ها به منظور برگزاری روزهای عید و جلوگیری از حملات تخریبی، در سطح شهر و ولسوالیهای پانزده گانه روی دست گرفته شده است.

وی افزود از اوایل هفته جاری پلان تدابیر امنیتی در روزهای عید  به اشتراک تمام ارگانهای امنیتی  تهیه شده و قرار است الی ختم روزهای عید در در تمام ساحات ولایت هرات تطبیق گردد.

آقای احمدی از مردم خواست تا  هرگاه افراد مشکوک و اشیای مشکوک و یا هم فعالیت های مشکوک را مشاهده می کنند به نزدیک ترین مرجع پولیس اطلاع داده تا برای دفع چنین حادثات اقدام نمایند .

در همین حال شماری از کارشناسان میگویند ولایت هرات  یکی از ولایات نخبه و امن کشور به حساب میرود اما اخیرا مخالفان دولت که لانه های شان در خارج از ولایت هرات موقعیت دارد تلاش دارند امنیت این ولایت را مختل بسازند.

در ولایات فراه، غور و بادغیس نیز مسولان امنیتی از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی به خاطر تجلیل از روزهای عید خبردادند و تاکید نمودند که به خاطر جلوگیری از هرگونه واقعات نا امنی تلاش خواهند کرد.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت : پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top