تظاهرات مردمی در اعتراض به افزایش ترورهای مسلحانه در هرات

ده­ها تن از باشنده­های هرات در اعتراض به افزایش ترورهای مسلحانه در این ولایت در مقابل ساختمان ولایت دست به تظاهرات زدند. معترضان، اداره های امنیتی را برای جلوگیری از ترورهای مسلحانه در سطح شهر هرات ناتوان می خوانند و از دولت می­خواهند که برای تامین امنیت مردم به ویژه شخصیت­ها قومی و سرشناس تلاش ورزد. این اعتراض به دنبال کشته شدن معاون شورای مردمی ولسوالی شیندند از سوی افراد مسلح ناشناس در شهر هرات راه اندازی شده است.Picture111

ده­ها تن از باشنده­های هرات در اعتراض به آنچه افزایش ترورهای مسلحانه و سازمان یافته در این ولایت خوانده می­شود، اینجا در مقابل ساختمان ولایت دست به تظاهرات زده­اند.

آنان شعار ضد ترور و آدم کشی سر می­دهند و می­گویند: اداره­های امنیتی برای جلوگیری از ترورهای سازمان یافته در شهر هرات ناتوان هستند.

این گردهمایی اعتراضی­ به دنبال کشته شدن حاجی محمد عارف معاون شورای مردمی ولسوالی شیندند و از بزرگان قوم از سوی افراد مسلح ناشناس، راه اندازی شده است.

حاجی محمد عارف معاون شورای مردمی ولسوالی شیندند روز چهارشنبه در نزدیک خانه اش از سوی افراد مسلح کشته شد و دو تن به شمول یک پسر این بزرگ قوم زخم برداشتند.

اما مسوولان امنیتی در هرات از بازداشت عاملان این رویداد تروریستی خبر می­دهند.

قوماندان امنیه هرات میگوید: سه تن در پیوند به ترور حاجی محمد عارف معاون شورای مردمی ولسوالی شیندند از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده و بررسی­ها از نزد آنان جریان دارد.

ترورهای مسلحانه در هرات یک بار دیگر نگرانی­های زیادی را برانگیخته است، در جریان سال جاری این دومین رویداد تروریستی در هرات است اما بیشتر هدف این حملات بزرگان و شخصیت­های سرشناس بوده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top