جلوگیری از وقوع سه انفجار مهیب در هرات

کارمندان مدیریت استخبارات قوماندانی امنیه ولایت هرات شام دیروز از وقوع سه انفجار قوی در مسیر کاروان موترهای نظامی در ولسوالی ادرسکن این ولایت جلوگیری نمودند.

در اعلامیه منتشرشده از جانب قوماندانی امنیه هرات آمده است که مخالفین دولت دو کپسول گاز پانزده و ده کیلویی و یک بشکه ده لیتری مملو از مواد انفجاریه را در مسیر کاروان موترهای نظامی در منطقه شاه بید  ولسوالی ادرسکن کارگذاری کرده بودند که از سوی کارمندان مدیریت استخبارات آن قوماندانی کشف و خنثی گردیده است.

گفته میشود به اتهام این قضیه کسی دستگیر نشده است.

بربنیاد یک خبر دیگر یکتن از طالبان مسلح صبح امروز بر اثر انفجار ماین دست ساز خودش کشته شد.

پولیس هرات میگوید این طالب مسلح حین کارگذاری یک حلقه ماین ساعتی در مقابل دوکان یکتن از ساکنین بازار ولسوالی شیندند، در نتیجه انفجار همان ماین کشته شد.

در اعلامیه منتشر شده از جانب قوماندانی امنیه هرات آمده است که تحقیقات پولیس در زمینه جریان دارد.

بر اساس یک خبر دیگر مقدار پنج کیلوگرام مواد مخدر نوع کریستال که توسط پولیس زون 4 سرحدی از منزل فردی به اسم تازه گل باشنده قریه قدوس آباد شهرک اسلام قلعه کشف و به دست آمده بود، به مدیریت پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات تسلیم داده شد.

فرد یاد شده چندی قبل از سوی کارمندان مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات دستگیر گردیده که غرض تکمیل دوسیه نسبتی اش از طریق سارنوالی به مرکز انتقال داده شده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top