حریق نزدیک به دوصد کیلوگرام مواد مخدر درولایت بادغیس

بیش از ۱۷۰ کیلوگرام انواع مختلف مواد مخدر که طی ده ماه گذشته توسط ماموران پولیس مدیریت مبازره با مواد مخدر بادغیس کشف و ضبط شده بود، قبل از ظهر امروز از سوی نیروهای پولیس بادغیس به آتش کشیده شد. مقامهای امنیتی دربادغیس میگویند: این مواد که شامل تریاک، هیرویین، چرس و مشروبات الکولی میباشد،با حضور شماری از مسوولان نهاد های دولتی در مرکز این ولایت حریق گردید.حريق موادمخدربادغیس - هرات

مقامهای امنیتی دربادغیس میگوید: بیش از 170 کیلو گرام مواد مخدر که طی سال جاری توسط مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت بادغیس بدست آمده بود، قبل از ظهر امروز با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بادغیس به آتش کشیده شد .

جنرال شرف الدین ” شرف ” قوماندان امنیه ولایت بادغیس گفت: در پیوند به کشف وضبط این مقدار مواد مخدرطی عملیات های جداگانه ۳۰ تن بازداشت گردیده اند که دوسیه های نسبتی شان از سوی به نهادهای عدلی و قضای ارجاع  شده است.

بر اساس اظهارات قوماندان امنیه بادغیس: همچنان ۲عراده موترسکلیت و یک میل سلاح نوع کلاشینکوف همراه با مقداری مهمات نیزبه دست نیروهاى امنیتى افتاده است.

آقای شرف می گوید: این مواد در جریان ۲۸ عملیات نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر بادغیس از نقاط های مختلف این ولایت بدست آمده است.

این در حالیست  که دو ماه پیش نیز در حدود 200 کیلو گرام مواد مخدر که توسط مدیریت مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت بادغیس بدست آمده بود، نیز حریق گردید و این دومین بار است که در سال جاری مواد مخدر بدست آمده به آتش کشیده میشود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top