حمایت باشنده گان بادغیس و فراه از نیروهای امنیتی

ده ها تن از باشنده گان ولایات بادغیس وفراه با برپایی محافل مردمی، حمایت و پشتیبانی خویش را از نیروهای امنیتی کشور اعلان نموده، از تلاش های نیروهای امنیتی این ولایات سپاسگزاری کردند. این باشندگان ولایات غربی کشور، با اهدای دسته های گل و تحایف از زحمات نیروهای امنیتی در در تامین امنیت این ولایت ها ابراز قدردانی کردند.

باشنده گان ولایت های بادغیس وفراه پیروزی نیروهای امنیتی افغان در عملیات های اخیر در این ولایات موفقانه خوانده میگویند: این نیروها توان تامین امنیت کشورشان را با خروج کامل نیروهای خارجی از این کشور خواهند داشت، همانندی که تا اکنون توانسته اند جلو هرگونه تحرکات مخالفان دولت و نظام افغانستان را بگیرند. ۲

آنان تلاش نیروهای امنیتی در این ولایت ها را قابل توصیف بیان داشته و موفقعیت های آنان را در مقابل دشمنان افغانستان، از جمله قهرمانی های آنان بر شمردند.

در همین حال مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس ضمن قدردانی از احساسات و حمایت باشندگان بادغیس از نیروهای امنیتی این کشور، تاکید نمودند که نیروهای امنیتی افغانستان آمادگی برای تامین امنیت کشور دارند.

دگروال شیرحمزه دربندی قوماندان گارنیزیون اردوی ملی در بادغیس میگوید: آنان برای شهروندان اطمنیان میدهند، که همیشه در تلاش خواهند بود تا امنیت را در این ولایت تامین نموده و شهروندان بدون کدام مشکل به کارهای روز مره ای خویش رسیده گی کنند.

محمد یونس رسولی معاون و سرپرست مقام ولایت فراه نیز، میگوید: نیروهای امنیتی ما دست وحدت را مستحکم نموده و با هماهنگی خوب تلاش دارند تا از آنچه در توان دارند برای تأمین امنیت ولایت فراه دریغ نکنند.

مقامهای محلی و امنیتی در ولایات حوزه غرب میگویند که حمایت مردم بسیار بالای روحیه و وظایف نیروهای امنیتی تاثیر گذار بوده و آنان میتوانند بیشتر و خوبتر وظیفه ی خویش را انجام بدهند.

قابل ذکر است: در این محاف جداگانه که در تالار کنفرانس های ولایت بادغیس و مقر مقام ولایت فراه راه اندازی شده بود، شماری از مسوولان ارشد ولایتی، علما، محاسن سفیدان، نماینده گان مردم در شورای ولایتی، فعالان جامعه مدنی و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

درختم این محافل از سوی مردم ولایات بادغیس و فراه تقدیر نامه ها و تحایفی به منظور قدردانی ازعملکرد نیروهای امنیتی، برای ارگان های نظامی و شماری از سربازان اهدا گردید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top