حمایت هزاران باشنده هرات ازکاندیداتوری داکترعبدالله،عبدالله

هزاران تن از مردم هرات و ولایات حوزه غرب کشور امروز باحضور در ورزشگاه بزرگ هرات حمایت شانرا از کاندیداتوری داکتر عبدالله عبدالله اعلان کردند. داکترعبدالله در جمع هوادارنش درهرات تاکید ورزید که دراین انتخابات از تقلب جلوگیری خواهد کرد.عبدالله عبدالله1

داکتر عبدالله عبدالله امروز درجمع هزاران تن ازهوادارنش درولایت هرات گفت: در صورت پیروزی تیم اصلاحات وهم گرائی توجه بر وضعیت جوانان وراه اندازی پروژه های زیربنائی در ولایات غرب کشور را در اولویت برنامه هایش قرار خواهد داد.

آقای عبدالله تیمش را پیروی این انتخابات دانست و ضمن تشریح برنامه های کاریش برعموم مردم بویژه تاجران، موترداران، جوانان ، نهاد های مدنی ورزشکاران و زنان وعده سپرد که در اولین اقدام مشکلات شانرا برطرف خواهد ساخت.

آقای عبدالله ازکمیسیون انتخابات خواست تا براساس نیاز هر ولایت برگه های رای دهی در سایت های انتخاباتی تهیه نماید تا در روز انتخابات مردم را از اشتراک در انتخابات و رای دادن محروم نسازد.

از سوی دیگر احمد بهزاد نماینده مردم هرات در پارلمان ومحمد محقق معاون دوم داکتر عبدالله نامزد ریاست جمهوری برجلوگیری از تقلب در انتخابات تاکید نموده وهشدار دادند که تیم اصلاحات وهم گرایی در انتخابات پیش رو اجازه فریب وتقلب در انتخابات را به تقلب کاران  نخواهند داد.

هرچند جریان مراسم استقابل از داکتر عبدالله نامزد ریاست جمهوری در هرات با تدابیر شدید امنیتی به همراه بود ، اما نیروهای امنیتی هرات از بازداشت یک فرد مسلح را با یک میل سلاح و مقداری مواد انفجاری از نزدیک استدیوم ورزشی بزرگ هرات ، محل اشتراک هواداران آقای عبدالله بازداشت کردند.

منابع امنیتی میگوید: این فرد قصد حمله برجان آقای عبدالله را داشته که موفق به این کار نگردیده است.

همزمان با سفر آقای عبدالله به هرات: قطب الدین حلال یکتن دیگر از کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری نیز به هرات سفر کرده و در جمع هوادارانش سخنرانی کرده است.

در جریان هفته اخیر پنج تن از کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری کشور وارد ولایت هرات شدند و به مبارزات انتخاباتی خویش پرداختند.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری کشور به روزشنبه شانزدهم حمل سال روان برگزار شود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top