ختم مسابقات والیبال جام شهدای خبرنگار

 

مسابقات جام شهدای خبرنگار در هرات با حضور رییس فدراسیون والیبال کشور ومسوولان محلی هرات پایان یافت.

در این مسابقات تیم والیبال  آریا مقام اول، تیم تابان مقام دوم و تیم خبرنگاران هرات کاپ افتخار وکاپ برتر این جام را از آن خود ساختند.

هم‌زمان با آن در مسابقات ولسوالی‌‎های ولایت هرات تیم ولسوالی شیندند هرات مقام اول وتیم ولسوالی انجیل مقام دوم را کسب کردند.

سرانجام مسابقات والیبال جام شهدای خبرنگار درهرات پس از 30 روز با رقابت‌ها میان 12 باشگاه پایان یافت.

دربازی فینال این مسابقات تیم آریا توانست مقام اول را از آن خود سازد وتیم تابان مقام دوم، همچنان تیم خبرنگاران توانستند کاپ افتخار جام شهدای خبرنگار از آن خود سازند.

همچنان مدال شجاعت فدراسیون والیبال هرات توسط سید عبدالرحیم سادات رییس فدراسیون والیبال زون غرب و رییس فدراسیون والیبال کشور برای فاروق فیضی و خلیل رسولی دو تن از خبرنگاران بیمار در هرات اهداء گردید.

دراین مراسم، رییس فدراسیون والیبال کشور، مسولان ورزشی هرات و شماری زیادی ازعلاقمندان رشته والیبال اشتراک داشتند.

بااین حال قدیر شاهین مربی تیم والیبال خبرنگاران و مسول اتحادیه خبرنگاران هرات راه اندازی این جام در تقویت رشته های ورزشی میان خبرنگاران ارزشمند می‌داند وتاکید کرد که راه اندازی این مسابقات نشانه ارج‌گذاری به‌کار خبرنگاران وآزادی بیان است.

شاهین گفت هدف اساسی راه‌اندازی این جام تاکید بر وضعیت بد کارخبرنگاری وچالش‌های پیش‌روی آنان بر دولت، اما از داخل میدان ورزش است.

از سوی دیگر بهاوالدین جیلانی رییس فدراسیون والیبال کشور باستایش از کار رسانه‌ها در شرایط دشوار راه‌اندازی جام شهدای خبرنگار را یک افتخار برای ورزشکاران می‌شمارند وتاکید دارند قرار است به‌زودی مسابقات خزانی بین ولایتی کشور این‌بار در هرات برگزار شود.

همزمان بااین مسابقات تورنمنت واالیبال ولسوالی‌های هرات نیز با قهرمانی  تیم ولسوالی شیدند پایان یافت.

در این دوره مسابقات که 15 تیم از 15 ولسوالی هرات اشتراک داشتند، تیم های ولسوالی انجیل مقام دوم را از آن خود سازند.

گزارش: پدرام قاضی‌زاده

ویرایش: نذیر ایوبی

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top