خلیل‌نورزایی، برنده جایزه ویژه کودکان معتاد در آسیای مرکزی و جنوبی شد

خلیل‌نورزایی خبرنگار رادیو و تلویزیون آشنا صدای آمریکا در حوزه‌غرب افغانستان، جایزه ویژه گزارش‌های کودکان معتاد این رسانه بین‌المللی را به‌دست آورد.

آقای نورزایی می‌گوید گزارش‌اش در میان ده‌ها گزارش در منطقه‌ای آسیای مرکزی و جنوبی توانست به مرحله‌ای نهایی راه پیدا کند و مقام نخست این جشنواره را از آن خود سازد.

وی گفت در این گزارش بیشتر واقعیت‌های جامعه را انعکاس داده که در کنار زنان و مردان معتاد به مواد مخدر، کودکان هم هستند که به جای رفتن به مکتب، در خرابه‌ها دود کردن زندگی‌شان را به تماشا نشسته‌اند.

آقای نورزایی افزود وقتی این کودکان را با این وضعیت می‌بیند، نگران آینده آنان می‌شود که اکنون با این سن معتاد به مواد مخدر هستند در آینده چی نفع به جامعه خواهند رساند.

این خبرنگار در حوزه‌غرب کشور می‌گوید تلاش دارد تا این کودک را با هزینه‌ای شخصی خود در یکی از درمانگاه‌های معتادان به مواد مخدر برده تا زیر تداوی قرار گیرد و بهبود یابد.

گفتنی است که بانو لینا روزبه مسوول بخش دری رادیو و تلویزیون آشنا صدای آمریکا به نمایندگی از آقای نورزایی این جایزه را گرفت و قرار است به‌زودی برای آقای نورزایی فرستاده شود.

قابل ذکر است که بخش آسیای مرکزی و جنوبی در صدای آمریکا هر سه ماه به بهترین گزارش‌های خبرنگارن کشور های این حوزه جایزه می‌دهند.

گزارش: نذیر ایوبی

ویرایش: پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top