رئیس اداره نورم واستندارد ولایت هرات! کار در این اداره ظلم به مردم افغانستان است

رئیس اداره نورم و استندرد ولایت هرات به دلیل آنچه دخالتهای غیر قانونی در امور کاری اش از سوی شماری از اداره های دولتی در هرات و مرکز کشور عنوان میکند استعفا نمود.

امین الله امین رئیس اداره نورم و استندارد ولایت هرات امروز در یک نشست خبری گفت: دخالتهای غیر قانونی اداره انسا در مرکز کشور یکی از عوامل عمده استعفایش از این پست میباشد.

وی افزود: به اساس هدایت اداره نورم استندارد مرکز کشور از تمامی عوایدی که از مجرای تست لابراتوار سنجش کیفیت اجناس در بنادر جمع اوری میگردد تنها ده درصد آن به خزانه دولت واریز شده اما 90 درصد عواید به جیب افراد و اشخاصی که در در این عرصه دخیل هستند میگردد.

ریس اداره نورم استندارد ولایت هرات میگوید: به دلیل آنکه وی با این حلقه مافیایی سازشی نداشته و همواره مخالفت خود را با عملکرد شان اعلام کرده تحت فشارهای غیر قانونی این گروه قرار گرفته است.

با این همه آقای امینی استعفایش را در یک نشست خبری اعلام کرد و گفت:( کار در این اداره که از ریشه فاسد میباشد، ظلم به مردم افغانستان است.)

در همین حال جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات میگوید: تا به حال مکتوب رسمی مبنی بر استعفای رئیس اداره نورم استندارد ولایت هرات به مقام ولایت نرسیده است.

وی افزود: پیرامون اتهاماتی که از سوی رئیس اداره نورم و استندارد ملی هرات وارد شده، بررسی خواهند کرد و با متخلفین مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top