زخمی شدن قوماندان امنیه ولسوالی گذره هرات در حمله طالبان مسلح

طالبان در یک کمین مسلحانه موتر حامل قوماندان امنیه ولسوالی گذره هرات را هدف تیرباران قرار دادند که در نتیجه قوماندان گذره با یکتن از محافظینش زخمی شد و آمر استخبارات آن قوماندانی با یکتن از سربازان پولیس ملی کشته شدند.

مقامات در هرات میگویند طالبان این حمله را به اساس یک برنامه تاکتیکی در قریه سرجنگل ولسوالی گذره هرات طراحی کرده بودند .

ساعت دو شب گذشته قوماندان امنیه ولسوالی گذره همراه با آمر استخبارات قوماندانی امنیه آن ولسوالی جهت جلوگیری از یک سرقت مسلحانه به محل حادثه حادثه اعزام گردیدند که در مسیر راه با کمین افراد طالبان مواجه گردیدند.

جنرال عبدالحمید حمیدی آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت هرات میگوید در این حمله دگروال عبدالواحد عزیزی قوماندان امنیه ولسوالی گذره با یکتن از محافظینش زخمی گردید اما آمر استخبارات آن قوماندانی با یکتن از سربازان پولیس ملی در این رویداد کشته شدند.

وی افزود در این رویداد یکتن از افراد وابسته به مخالفین دولت نیز بنام شاهپور کشته شد.

بر بنیاد یک خبر دیگر از همین منبع افراد مسلح ناشناس که سوار بر موترسایکل بودند حوالی شب گذشته بالای ماموریت سمت دهم امنیتی هرات بمب دستی پرتاب نمودند که در نتیجه یک سرباز پولیس ملی و سه فرد ملکی زخمی شدند.

مقامات امنیتی در هرات میگویند حمله کننده گان بعد از انجام این عمل از محل متواری شدند.

گروه طالبان در مورد این دو قضیه اظهار نظری نکرده اند.

وقوع حملات خشونت بار در هرات در حالی صورت میگیرد که مقامات امنیتی در غرب افغانستان گفته بودند که تدابیر خاصی را به خاطر تامین امنیت در ماه مبارک رمضان اتخاذ نمودند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top