زلمی رسول درهرات ازمردم خواست تا به انتخابات شرکت کنند

دایره زمانی برای برگزاری انتخابات با گذشت هر روز تنگ تر می شود و تلاش های نامزدان هم برای افزودن به شمار هواداران شان بیشتر.امروز درهرات سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری بمنظوردیدار با هواداران شان آمده بودند.زلمی رسول کهندژ

هزاران باشنده ولایت هرات امروز در یک گردهمایی در استدیوم ورزشی هرات از کاندیداتوری زلمی رسول برای اشتراک در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان حمایت کردند.

این نامزد ریاست جمهوری هرات را دروازه ترانزیت وتجارت آسیایی میانه خوانده گفت درصورت پیروزی تیم اش این ولایت را به خودکفایی اقتصادی خواهد رساند.

وی : اعماربند سلما،تکمیل نمودن شاهرراه حلقوی، خط آهن مبارزه با فساد اداری، مبارزه با خشونت علیه خانمها و تامین امنیت جدی هرات را ازجمله برنامه های مهم کاری خود عنوان نمود.

زلمی رسول نامزد ریاست جمهوری می گوید: که شرکت گسترده مردم در انتخابات، شفافیت این روند را تضمین نموده و پایه های بنیادی این روند را می سازد.

این نامزد ریاست جمهوری با تاکید بر تامین حاکمیت قانون در مورد امنیت، زراعت، اقتصاد وفرهنگ بر تشریح برنامه های کاریش پرداخت وتاکید ورزید که در صورت برنده شدن برپروژه های مهم سرک سازی، راه آهن ایجاد سیستم های تحصیلی توجه کرده وهرات را مرکز ترانزیت منطقه خواهد ساخت.

نامزدان ریاست جمهوری در حدود 5 روز دیگر فرصت دارند تا برنامه های شان را به مردم ارایه کنند و سر انجام مردم تصمیم خواهند گرفت تا چی کسی را برگزینند و آینده کشور را رقم زنند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top