سفر وزیر امور دفاعی کشور و قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع به ولایت هرات

وزیر امور دفاع کشور به همراه قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان روزگذشته به ولایت هرات سفر نموده و با مقامات قوماندانی قول اردوی ۲۰۷ ظفر و قوماندان نیروهای حمایت قاطع در حوزه غرب ملاقات نمودند.

نجیب الله نجیبی سخنگوی دفتر مطبوعاتی قول اردوی ۲۰۷ ظفر در حوزه غرب میگوید: هدف از سفر عبدالله حبیبی وزیر دفاع و جنرال نکولسن قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان بررسی وضعیت امنیتی حوزه غرب و رسیده گی به چالشها و تجهیز نیروهای امنیتی افغان میباشد.

وی افزود: وزیر دفاع کشور از عملکرد عساکر اردوی ملی در حوزه غرب ستایش نموده و بر تجهیز این نیرو در حوزه غرب تاکید نموده است.

از طرف دیگر جنرال نکولسن قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان از تداوم همکاریهای شان تا سال ۲۰۲۰ در بخشهای تعلیم و تربیه و حتی اشتراک در عملیاتهای نظامی خبر داده است.

سخنگوی قوماندانی قول اردوی ۲۰۷ ظفر در حوزه غرب میگوید: یکی دیگر از وعده های آقای نیکولسن این بود که جامعه جهانی درصدد آن است تا به همکاریهای شان فراتر از سال ۲۰۲۰ در افغانستان ادامه دهند.

این اولین سفر وزیر دفاع کشور و قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان بعد از تقرری شان در این پستها به ولایت هرات میباشد.

گزارش: آدینه قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top