افراد مسلح ناشناس یک خانم غوری را در کابل ترور کردند

منابع خبری در ولایت غور می‌گویند خانم که باشنده ولسوالی شهرک این ولایت بود، از سوی مردان مسلح ناشناس در شهر کابل به قتل رسید.
یک عضو موسسه ندای زن که نخواست نامش ذکر گردد می‌گوید این خانم مستوره نام دارد و چند روز پیش همراه با کودک خوردسال خود به دلیل وجود چالش‌های موجود در خانواده به دفتر آنان مراجعه کرد بود.
او گفت به‌خاطر حفظ جان این خانم، وی را به مرکز کشور انتقال دادند اما پس از مدتِ به روز سه‌شنبه 12 سرطان این خانم از سوی افراد مسلح ناشناس ترور و پسر کوچک‌اش ناپدید گردید.
منبع افزود که این بانو گفته است که پسر کلان‌اش به‌نام علی وقتی از امر کاکایش ملامصطفی “یکی از فرماندهان مسلح مخالف دولت در غور” سرپیچی کرد به‌خاطر حفظ جان خود که به جنگ کشته نشود، از کشور فرار کرد و پسر دیگرش به‌نام شجاع‌الدین در نبرد شهید گردید و اکنون از وضعیت همسر و یک پسر کوچک‌اش که در شمال افغانستان هستند، خبری ندارد.
او در ادامه گفته بود، پسر كوچكترش از چند ماه بدین سو كه همراه پدرش و ديگر جنگجويان در شمال افغانستان بسر ميبرد، ازحالش بي خبر بوده و بیم آنرا دارد كه جنازه او را بيآورند.
خبرها می‌رساند که این خانم عضو فامیل ملامصطفی حقانی که از جمله افراد مسلح مخالف حکومت در ولسوالی شهرک ولایت غور می‌باشد.
این در حالیست که به تاریخ 7 سرطان سال 1397 یک گروه از افراد مسلح مربوط به گروه ملا مصطفی در شهر مزار شریف بازداشت شدند که چندین بزرگ قومی را ترور کرده و در چندین عملیات تخریبی در شمال کشور دست داشتند.

کانال تل‌گرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top