شاروال هرات: به حمایت رهبران حکومت وحدت ملی، با قوت بیشتری درراستای انکشاف شهری کار میکنیم

جلو فشارهای زورمندان بر اداره شاروالی هرات باید گرفته شود. شماری از نماینده­ گان شوراها و وکلای گذره شهر هرات از حکومت می­خواهند، که مانع کار توسعه­­ای شاروالی این ولایت نشود. در همین حال شاروال هرات می­گوید: رهبران حکومت وحدت ملی از برنامه عقب نشینی در این ولایت حمایت می­کنند و برای انکشاف سیستم حمل و نقل و کانال­های شهری بودجه ویژه ی نیز به این اداره داده می­شود.

ده­ها تن از وکلای گذر و نماینده­های شوراهای شهر هرات اینجا گردهم آمده و از برنامه­های توسعه­ای شاروالی این ولایت حمایت می­کنندf580c8d75484ac2cd2cf2c0bd61db09942aa954005225d974b8c0840b3a9407e

این افراد نگران نفوذ افراد روزمند در اداره شاروالی هستند و خواهان جلوگیری از فشارهای این افراد اند.

آنگونه که این افراد می­گویند: شماری از زورمندان با استفاده از قدرت شان در تلاش جلوگیری از برنامه عقب نشینی جاده ی مرکزی شهر هرات هستند و حکومت باید جلو این زورمندان را بگیرد.

در همین حال شاروال هرات بر تسریع شدن برنامه عقب نشینی خیابان ولایت تاکید می­روزد.

فرهاد نیایش شاروال هرات که به تازه گی با محمد اشرف غنی رئیس جمهور دیدار کرده است، از حمایت رهبران حکومت وحدت ملی از برنامه­های توسعه­ای این اداره سخن می­گوید.

شاروال هرات همچنان از توسعه سیستم حمل و نقل و کانال­های شهری در این ولایت خبر می­دهد و تاکید می­روزد که برای عملی شدن این برنامه­ها، بودجه اضافی در اختیار شاروالی قرار می­گیرد.

آقای نیایش همچنان از توافق حکومت افغانستان با سفارت ایران برای عقب نشینی کنسولگری این کشور در هرات خبر می­دهد.

پیش ازاین برداشتن موانع مقابل این دفتر سیاسی کشورایران از سوی شاروالی، جنجال­­های زیادی را به همراه داشت، تاجایی که ریاست جمهوری هیاتی را به منظور بررسی این مسئله به هرات فرستاد.

با این همه­، پس از سال­ها انتظار با آغاز به کار فرهاد نیایش به عنوان شاروال هرات، روند عقب نشینی جاده ی اصلی شهر هرات آغاز شد، که این اقدام با استقبال گسترده باشنده­های این ولایت روبه رو شده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top