شلیک پولیس بالای اعتراض کنندگان در فراه، سه زخمی بر جای گذاشت

تظاهرات مردمی در ولایت فراه به‌خاطر ناامنی‌های موجود در این ولایت، به خشونت گرایید و سبب زخمی شدن سه تن از افراد مُلکی گردد.

منابع محلی در ولایت فراه می‌گویند صبح‌امروز شماری از باشندگان ولایت فراه به دلیل ناامنی‌ها در این ولایت دست به اعتراض زده و سرک عمومی مقابل دروازه‌ای مقام ولایت را مسدود کردند.

جمیله امینی عضو شورای ولایتی فراه به خبرگزاری کهندژ گفت دلیل اصلی تظاهرات مردمی، شلیک نیروهای امنیتی شاهراه بالای یک فرد مُلکی بود.

او گفت هنگامیکه مردم به دروازه‌ای مقام ولایت فراه آمدند با برخورد تهدیدآمیز پولیس مواجه شده و بالای مردم شلیک صورت گرفت.

بانو امینی افزود که در شلیک‌های نیروهای پولیس سه تن زخمی شده اند که وضعیت یک‌تن وخیم است.

منابع می‌گویند مردم خشمگین با چوب و سنگ به سمت پولیس حمله‌ور شدند که در نتیجه یک عراده موتر آتش‌نشانی در این رویداد قسماٌ تخریب گردید.

مسوولان صحی در این ولایت نیز زخمی شدن دو تن در این رویداد را تایید می‌کنند و می‌گویند که هر دو تن اکنون زیر مداوا قرار دارند.

از سوی‌هم ناصر مهری سخنگوی والی فراه می‌گوید شماری از افراد سودجو در مقابل دروازه‌ای مقام ولایت تجمع کرده بودند و قصد بر هم زدن امنیت این ولایت را داشتند.

او گفت پولیس به‌خاطر جلوگیری از آشوب‌ها، شلیک هوایی نموده و به هیچ‌کسی آسیب نرسیده است.

روز گذشته هیاتِ به خاطر بررسی وضعیت امنیتی ولایت فراه وارد این ولایت شد و به گفته‌ای منابع محلی، مردم می‌خواستند که مشکلات موجود ناامنی در این ولایت را به گوش هیات برسانند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top