عبدالکریم: شباهت من با لیونل مسی، زندگی ام را متحول ساخته است

شباهت چهره یک جوان در ولایت هرات با لیونل مسی ستاره فوتبال جهان با عث رونق زندگی  ومحبوبیت وی  در میان جوانان  هرات شده است. این جوان میگوید: علاقمندی مردم به مسی ستاره فوتبال جهان باعث شده است تا وی نیز مورد توجه قرار گرفته و روزانه ده ها جوان  در تلاش عکس گرفتن ویا نزدیک شدن با او هستند. او که برعلاوه عضویت در یک تیم محلی فوتبال یک آموزگار نیز است میگوید:  تلاش دارد تا از طریق ورزش ستاره فوتبال افغانستان شود.

1981994_4083970554062_1798282991_n

شباهت چهره یک آموزگار ساده به یک ستاره پرآوازه فوتبال جهان زندگی  او را متحول ساخته است.

عبدالکریم سروری 26 ساله که شغلش خیاطی ویک آموزگار مکتب است، بدلیل شباهت چهره با لیونل مسی آرژانتینی، ستاره فوتبال جهان اکنون مورد توجه عموم جوانان ولایت هرات قرار گرفته است.

او میگوید: همین شباهت باعث شده است که از یک سال به این سو زندگی او رونق یافته ودر میان جوانان نیز محبوب شده است.

این جوان هراتی میگوید: اخیرآ بدلیل پخش عکسهایش در صفحات اجتماعی  بیشتر مورد توجه قرار گرفته و روزانه ده ها جوان  در تلاش عکس گرفتن با او هستند.

عبدالکریم که عضویک تیم محلی فوتبال درهرات نیز می باشد تاکید دارد که میزان علاقمندی جوانان به ورزش بسیار زیاد است و او تلاش دارد تا ازاین طریق ستاره فوتبال افغانستان شود.

1604733_4083970834069_1392290620_n (1)

بیشتر دوستان وشاگردان عبدالکریم نام و یا نام خانوادگی او را نمی‌دانند و او را ‘استاد مسی’ صدا میزنند.

عبدالکریم مانند مسی متاهل است، مثل او یک فرزند دارد و تنها فرزندش نیز پسر است.

این جوان حالا همه بازی‌ها لالیگا را بخاطر مسی و تیمش دنبال می کند و می‌گوید اگر توان مالی‌ می‌داشت، حتما به دیدار مسی می‌رفت.

بااینکه همواره شباهت افراد عادی با چهره های سرشناس باعث شهرت  نیز میشود ، اما هرزگاهی چالش های سختی را نیز بر این افراد بوجود می آورد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top