قوماندان امنیه ولایت هرات از مقامش کناره گیری کرد

به اساس لزوم دید وزارت امور داخله کشور قوماندان امنیه ولایت هرات پس از تقاعد از وظیفه اش کناره گیری کرد.

جنرال مجید روزی قوماندان امنیه ولایت هرات که بیش از یک سال است در این پست ایفای وظیفه مینماید اخیرا به اساس پیشنهاد وزارت امور داخله و منظوری رئیس جمهور کشور تقاعدش را کسب نمود.6

اقای روزی: در جریان محفلی که به مناسبت پایان ختم وظیفه اش در قوماندانی امنیه هرات برگزار شده بود گفت در جریان ماموریت کاری اش در هرات توانسته واقعات اختطاف و ترور را به گونه قابل ملاحظه ای مهار نماید.

وی افزود: جلوگیری از چندین حمله مخالفین دولت در سطح شهر و ولسوالیهای هرات نیز از جمله دیگر دست آوردهایش در این ولایت میباشد.

در همین حال کامران علیزای رئیس شورای ولایتی هرات از کارکرد قوماندان امنیه اظهار خرسندی نمود و تاکید کرد که دست آوردهای وی در ولایت هرات قابل قدر است.

از طرف دیگر محمد رفیق شهیر رئیس شورای متخصصان ولایت هرات از وزارت امور داخله کشور خواست تا فردی را به عنوان قوماندان امنیه جدید ولایت هرات تعیین نماید تا در فساد اداری دست نداشته و با همکاری مردم و سایر ارگانهای امنیتی بتواند امنیت را به گونه درست در این ولایت تامین نماید.

گفتنیست تا معرفی قوماندان امنیه جدید ولایت هرات، سمونوال عبدالغنی عمرزاد آمر امنیت به عنوان سرپرست قوماندانی امنیه ولایت هرات به همکارانش معرفی گردید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top