قوماندان قول اردو207 ظفر:با تمام قوا آماده ايم تا مسئوليتهاي دوره سوم را بدوش بگيريم

نيروهاي اردوي ملي درحوزه غرب آماده گي كامل براي بدست گرفتن مرحله سوم مسئوليت هارا ازنيروهاي خارجي دارند. اين مطلب را تورن جنرال تاج محمد جاهد قوماندان قول اردوي 207 ظفر درحوزه غرب امروزدرمراسم فراغت بیش از هشتصد تن از سربازان اردوی ملی، از مرکز تعلیمی نظامی آن قول اردو ابرازداشت. وي: در مراسم فراغت این سربازان به خبرنگاران گفت: که تلاش جدی برای آموزش نیروهای اردوی ملی جریان دارد.

به تعداد 820 تن سربازان آموزش ديده اردوي ملي ازمركزتعليمي زون ساحوي هرات، پس از8 هفته تعليمات مسلكي ونظامي امروزسند فراغت بدست گرفتند.

مسئولين قومانداني قول اردوي 207 ظفردر زون غرب كشورميگويند: طي سال روان اين 22 دومين دوره فراغت سربازان ، بعد ازآموختن تعليمات حرفه يي ومسلكي ميباشد.

تورن جنرال تاج محمد جاهد قوماندان قول اردوي 207 ظفر درحوزه غرب در آستانهء دور دوم انتقال مسئوولیتهاي امنیتی به نیروهای افغان، از توانمند شدن نیروهای امنیتی سخن زده، می گوید: که آنان آماده گی تام برای پذیرفتن این مسئوولیت را دارند.

 وی افزود: که نیروهای اردوی ملی با همآهنگی سایر ارگانهای امنیتی ( پولیس و امنیت ملی) در حوزه غرب کشور آماده هستند تا این مسئوولیت را بدوش گیرند.

در همین حال شماری از سربازان که از این دورهء آموزشی فراغت حاصل کرده اند، خدمت به وطن را انگیزهء اصلی شان برای پیوستن به اردوی ملی می دانند.

آنان از راه اندازی برنامه های آموزشی ستایش می کنند و خواهان این هستند که برنامه های آموزشی دوامدار باشد.

یک تن از این سربازان گفت: ما می خواهیم از دین، ناموس و وطن خود حمایت کنیم. امنیت را بدوش گیریم و کشور خود را بسازیم، به مردم خود خدمت نمائیم.

 او از سایر جوانان که علاقمند برای پیوستن به اردوی ملی می باشند، خواست تا برای خدمت به وطن و مردم شان به این نیروها بپیوندند.

 تورن جنرال جاهد قوماندان قول اردوي 207 ظفردرحوزه غرب كشور: فراغت اين سربازان را در شرايط كنوني بسيار با اهميت خوانده گفت:” ما كم كم به سال 2014 نزديك ميشويم كه این امر می تواند در تامين امنيت هر چه بيشتر بعد ازرفتن قواي مسلح ناتوموثر واقع ميگردد”.

این در حالی است که قرار است تا سال 2014 میلادی، مسئوولیت امنیت سراسر کشور به نیروهای افغان واگذار شود. هر چند که جامعه جهانی وعده سپرده تا پس از سال 2014 میلادی نیز نیروهای امنیتی افغان را تنها نگذارند و آنان را آموزش دهند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top