مسئولان ازاتخاذ تدابير شديد امنيتي در روزهاي عيد قربان در ولايت هرات خبرميدهند

مقام های محلی در غرب افغانستان از آغاز تدابیر ویژه  امنیتی در روزهای عید سعید قربان در این ولایات خبر می دهند.كهندژ امنيتي ارگان

این تدابیر امنیتی در حالی اتخاذ میگردد، كه مسئولان قومانداني امنيه هرات ميگويند:‌از یك هفته  به این طرف پلان تدابیر امنیتی برای روزهای عید به اشتراك تمام ارگان های امنیتی تهیه و از امروز الی ختم روزهای عید در تمام ساحات ولایت هرات به اجرا درآمده است.

جنرال عبدالحميد حميدي آمر امنيت قومانداني امنيه هرات میگوید: تمام آمادگی ها به منظور برگذاری مراسم روزهای عید و جلوگیری از حملات تخریبی، در سطح شهر و ولسوالیهای پانزده گانه روی دست گرفته شده است.

وی افزود: از اوایل هفته جاری پلان تدابیر امنیتی در روزهای عید  به اشتراک تمام ارگانهای امنیتی  تهیه شده و قرار است الی ختم روزهای عید در در تمام ساحات ولایت هرات تطبیق گردد.

آمرامنيت قومانداني امنيه هرات از مردم خواست تا  هرگاه افراد،اشیای و یا هم فعالیت های مشکوک را مشاهده می کنند، به نزدیک ترین مرجع پولیس اطلاع داده تا موظفين امنيتي برای دفع حادثات احتمالي اقدام نمایند.

به گفته آمرامنيت قومانداني امنيه هرات: نیروهای پولیس ملی، پولیس سرحدی،پوليس امن ونظم عامه، اردوی ملی و امنيت ملي به طور مشترک در تامین امنیت در روزهای عید دراين ولايت فعالیت خواهند کرد.

ازسوي ديگر: شماری از علماي دين وباشنده گان ولایت هرات از این اقدام نیروهای امنیتی استقبال كرده از مقامات امنیتی می خواهند، كه تدابیر شدید امنیتی را در شهر و ولسوالی های پانزده گانه هرات بصورت جدي اتخاذ ودنبال كنند.

عالمان دين ميگويند: دولت بدون همكاري مردم نميتواند، امنيت را بصورت كامل تامين نمايد، آنان ازمردم ميخواهند كه دراين روزهاي مبارك ازكينه وكدورت دست برداشت وتلخي هاي گذشته را با شيريني ميوه هاي روزهاي عيد فراموش ودرقسمت بهبود امنيت با نيروهاي امنيتي همكاري نمايند.

در همین حال شماری از کارشناسان میگویند: ولایت هرات  یکی از ولایات مهم و امن کشور به حساب میرود اما اخیرا مخالفان دولت که لانه های شان در خارج از ولایت هرات، موقعیت دارد تلاش دارند امنیت این ولایت را مختل بسازند.

در ولایات نيمروز، فراه، غور و بادغیس نیز مسولان امنیتی از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی به خاطر تجلیل از روزهای عید خبردادند و تاکید نمودند، که به خاطر جلوگیری از هرگونه واقعات نا امنی تلاش خواهند کرد.

مقامها درزون غرب از مردم خواستند، تا با خیال راحت، روزهای عید را بدون نگرانی سپری کنند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top