مرکز فساد دنيا کجاست؟

به گزارش بي‌بي‌سي، روسپي‌گري در سرزمين‌هاي اشغالي امري “قانوني” است. گرچه گفته مي‌شود خانه‌هاي فساد در اين رژيم غير قانوني هستند اما حدود 280 خانه فساد در تل‌آويو مشغول به فعاليت هستند که همين امر اسراييل را به يکي از 10 مکان دارنده بيشترين تعداد خانه فساد تبديل کرده است.

روزنامه انگليسيthe Sun”” انگليس نيز در سال 2010 تل‌آويو را با 250 خانه فساد مرکز فساد دنيا ناميد، البته اين ميزان اکنون به 280 رسيده است.

چرا تل‌آويو به مرکز تجمع همجنس‌گرايان دنيا تبديل شده است؟‌

به گزارش ديلي‌بيست، تل‌آويو را مي‌توان با “لاس‌وگاس” در آمريکا مقايسه کرد. شهري پر از کلوپ‌هاي شبانه مخصوص همجنس‌گرايان، قمارخانه‌هاي فراوان، ساحل‌ها و هتل‌هاي مخصوص همجنس‌گرايان.

مقامات رژيم صهيونيستي از جاذبه‌هاي همچنس‌گرايي در تل‌آويو سود فراواني کسب کرده‌ و صنعت گردش‌گري اين رژيم را به طور قابل ملاحظه‌اي گسترش داده‌اند. در سال گذشته حدود 50 هزار مسافر همجنس گرا به تل‌آويو سفر کرده‌اند.

گزارشي که موسسه توريست همجنس‌گرايان اروپا منتشر کرده است نشان مي‌دهد، همجنس‌گرايان اروپايي سالانه 0.25 ميليارد دلار در تل‌آويو خرج مي‌کنند. در سال 2011، يک نظرسنجي توسط شرکت‌هاي هوايي آمريکايي انجام شد که در نتيجه آن تل‌آويو به عنوان مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شد.

يکي از دلايلي که تل‌آويو را به “خانه همجنس‌گرايان” دنيا تبديل کرده است، پذيرش عمومي صهيونيست‌ها به اين مسئله است. صهيونيست‌ها که به هيچ نوع اخلاقياتي پايبند نيستند، و به ارزش‌هاي خانوادگي ارج نمي‌گذارند با اين مسئله نيز مشکلي ندارند.

اما بي‌بند و باري‌ها در تل‌آويو که اخيرا بسيار افزايش يافته و طبق گزارشات مي‌توان همه جا شاهد آن بود،‌ باعث افزايش نرخ بيماري‌هايي مانند ايدز شده است. به گزارش سازمان AIDS رژيم صهيونيستي، نمونه‌هاي مبتلا به ايدز از سال 2007 تاکنون 30 درصد افزايش يافته است.

تبليغات گسترده جنسي در راستاي جذب گردشگر

به گزارش يديعوت آحارانوت؛ کارت‌ها و مجلاتي که در سرزمين‌هاي اشغالي خدمات جنسي ارائه مي‌دهند بسيار هستند و همه جا مي‌توان اين کارت‌ها را پيدا کرد، در پياده‌روها در پارک‌ها و حتي زير برف‌کن خودروها.

شخصي به نام Bernheimer، در اين رابطه‌ مي‌گويد: تل‌آويو تبديل به يک مرکز فساد بزرگ شده است. افراد تنها به خاطر ايجاد روابط جنسي و فساد و مصرف مواد مخدر به اين شهر سفر مي‌کنند.

دليل شهرت محله” ايستگاه اتوبوس قديمي تل‌آويو” چيست؟

پايگاه تحليلي vilmantas-dambrauskas، محله” ايستگاه قديمي اتوبوس تل‌آويو” “”Old Tel Aviv Central Bus Station، يکي از کثيف‌ترين و فاسدترين مناطق تل‌آويو است. اين منطقه به نام‌هاي “چراغ قرمز تل‌آويو” و “ايستگاه آخر معتادان” معروف است. ايستگاه اتوبوس قديمي در سال‌هاي 1941 تا 1993 ايستگاه اصلي اتوبوس در تل‌آويو و يک مرکز تجاري بزرگ بود.

تخمين زده مي‌شود که حدود 70 درصد از روسپي‌هاي که در تل آويو کار مي‌کنند از کشورهاي اتحاديه جماهير شوروري سابق به اين منطقه قاچاق شده‌ باشند.

در اين منطقه بسياري از مهاجران غيرقانوني و کارگران کشورهاي خارجي مستقر هستند. به علاوه، يکي از دلايل شهرت اين منطقه، وجود تعداد زيادي از خانه‌هاي فساد است.

مناطقي از شهر تل‌آويو نشان داده مي‌شود که فساد و روسپي‌گري در آنجا فراوان است. تل‌آويو به علاوه اينکه يکي از فاسدترين مکان‌هاي دنيا است، از کثيف‌ترين‌ها هم به شمار مي‌رود.

به گزارش هاآرتص، بسياري از روسپي‌هايي که در اين منطقه کار مي‌کنند بي خانه و مکان بوده و در خيابان‌ها مي‌خوابند.

يکي از زنان روسپي در مصاحبه با اين روزنامه صهيونيستي گفته است: اين يک راز سرباز است. همه مي‌دانند. ساعت کاري ما 10 صبح شروع مي‌شود، اما اگر ساعت 9 صبح درها را باز کنيم، مشتري‌ها باز هم پيدا مي‌شوند، اگر 8 هم باز کنيم باز مشتري داريم. وقتي که من صبح به اينجا مي‌رسم صفي طولاني از مردها منتظر هستند تا کار شروع شود.

به گزارش rense، در حال حاضر بيست‌هزار روسپي در تل‌آويو به فعاليت مي‌پردازند. اين زن‌ها و گاهي اوقات پسران نوجوان در آپارتمان‌هاي کثيف و تنگ، در کلوپ‌هاي شبانه نگهداري مي‌شوند و گاهي اوقات تا 25 مرد در روز مشتري دارند.

به گزارش هاآرتص، طبق نظر سنجي‌هاي صورت گرفته در سال 2011 مشخص شد، حدود 83 درصد از زن‌هاي تل‌آويو حداقل يک بار در طول عمر خود مورد آزاد جنسي قرار مي‌گيرند.

ماهي يک ميليون صهيونيست به خانه‌هاي فساد مي‌روند

به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان، تعداد صهيونيست‌هايي که به خانه‌هاي فساد مي‌روند ماهانه به يک ميليون نفر مي‌رسد. ميزان تقاضاي فساد آنقدر در سرزمين‌هاي اشغالي بويژه تل‌آويو افزايش يافته است که قاچاقچيان رو به دخترها و زنان صهيونيست آورده‌اند تا بتوانند خانه‌هاي فساد را پر کنند.

استفاده از دخترهاي 14 ساله به عنوان روسپي

وب‌سايت يديعوت آحارانوت در ماه گذشته خبري مبني بر کشف يک زنجيره قاچاق نوجوانان در تل‌آويو منتشر کرد. طبق اين گزارش سن دخترهاي کشف شده بين 14 تا 16 سال بوده است.گروهي از مردها که سن آن‌ها از 20 تا 60 ساله بوده در طي سال‌هاي زيادي گروهي از دختران نوجوان را قاچاق کرده و آن‌ها را اجاره مي‌دادند.

يک مامور پليس در اين رابطه گفته است: تعداد اين دخترها يک يا دو نفر نيست بلکه تعداد بسيار زيادي از اين دخترها وجود دارند که اين موضوع را غير قابل باور کرده‌اند.

يديعوت آحارانوت در گزارش ديگري با عنوان “تجارت پررونق جنسي” اسراييل اذعان مي‌کند قاچاق انسان در اسراييل بيش از ده‌ها ميليون دلار سود براي اين رژيم به همراه دارد. بنابر اين گزارش، سالانه هزاران زن به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق شده و در صنعت روسپي‌گري رژيم صهيونيستي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

گاوچرانان نيمه شب تل‌آويو/ قاچاق فزاينده انسان به سرزمين‌هاي اشغالي

به گزارش يديعوت آحارانوت، تجارت قاچاق انسان به يکي از پرسودترين کارها در اسراييل و بويژه در توريستي‌ترين مناطق سرزمين‌هاي اشغالي يعني تل‌‌آويو تبديل شده است. سالانه بيش از 3000 هزار زن اروپاي شرقي به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق مي‌شوند.

براساس تحقيقاتي که سال 2005 انجام شد، سالانه هزاران زن به اسراييل قاچاق شده و در خانه‌هاي فساد به فروش مي‌رسند.

به گزارش وب‌سايت تحليليhavoscope، تجارت فساد جنسي در سرزمين‌هاي اشغالي سالانه 2 ميليارد دلار سود دارد.

گلوبال‌ريسرچ، در گزارشي در سال 2012 اذعان کرد بيش از 10 هزار روسپي در اسراييل حضور دارند که بسياري از آن‌ها در 280 خانه فساد تل‌آويو کار مي‌کنند. اين زن‌ها با وعده کار و شرايط اجتماعي بهتر به بردگي در آمده و در مزايده‌هايي که در کلوپ‌هاي شبانه انجام شده فروخته مي‌شوند.

بنا بر ابن گزارش، بسياري از زن‌هايي که مورد تجاوز قرار مي‌گيرند حاضر نيستند عليه قاچاقچيان شهادت بدهند، چرا كه در صورت شناسايي، پليس اين زن‌ها را به عنوان مهاجر غير قانوني شناخته و آن‌ها را دستگير مي‌كند، و اين در حالي است که قاچاقچيان صهيونيست تحت تعقيب قرار نگرفته و آزاد مي‌شوند.

منابع اینترنتی

 

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top