مقامهای محلی دربادغیس: امنیت انتخابات پیشرو را تامین میکنیم

مسوولان محلی در ولایت بادغیس همایشی را به هدف تامین امنیت، درراستای برگذاری انتخابات پیشرو راه اندازی نمودند. گفته میشود: این درحالیست که گفته میشود: ۴۵ مرکز رای دهی در بادغیس با تهدید های امنیتی روبرو بوده واحتمال آن میرود تا در انتخابات سال اینده از این مراکز برای رای دهی استفاده ی صورت نگیرد.احمد الله علیزی والی بادغیس - بادغیس

مسئولان محلی دربادغیس میگویند: در این همایش تلاش شده است که در پیوند به چگونگی تامین امنیت، اوردن صلح و ایجاد روحیه همه پذیری در میان اقوام ساکن درولسوالی قادس آن ولایت صحبت شود.

احمد الله علیزی والی ولایت بادغیس گفت: اداره محلی بادغیس تلاش مینماید، که قبل از فرا رسیدن انتخابات،امنیت و ثبات را با همکاری و مشوره های باشنده گان بادغیس در تمام آن ولایت حاکم سازد.

والی بادغیس: برقراری امنیت و ثبات دایمی را درآن ولایت ضروری و با اهمیت دانسته ازعالمان دین وباشنده گان آن ولایت میخواهد تا با دولت همکاری نمایند.

براساس گزارش ها ۴۵ مرکز رای دهی در ولایت بادغیس با تهدید های امنیتی روبرو بوده و احتمال آن میرود که در انتخابات سال اینده ازاین مراکز برای رای دهی استفاده صورت نگیرد.

ازسوی هم مسوولان محلی میگویند: که آنها تلاش خواهند نمود تا به کمک مردم این مراکز را باز نمایند.

دراین همایش که منظورایجاد وحدت ملی و آوردن صلح درمرکزولسوای قادس آن ولایت راه اندازی شده بود شمارزیادی از مسوولان ارشد ولایتی، سران قومی و عالمان دینی شرکت کرده بودند که چگونگی آوردن ثبات وصلح دایمی و حمایت از انتخابات سال آینده ازجمله مواردی اصلی بود که ازسوی آنان مطرح گردید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top