نامزد وزارت داخله کشور: طالبان به مراتب نسبت به سال گذشته، ضعیف تر شده اند

توانمند ی افراد طالبان نسبت به سال گذشته، به مراتب پائین تر آمده است. این موضوع را دگرجنرال تاج محمد جاهد نامزد کاندیدای وزارت داخله کشور هنگام خداحافظی از قول اردوی 207 ظفر در حوزه غرب بیان داشت. وی میگوید: درصورتی که رای اعتماد مجلس نماینده گان را برای پست وزارت داخله به دست آورد، تمامی مشکلات و تهدیدات وچالش های موجود در چوکات پولیس ملی را بر طرف میکند و تلاش های جدی برای تامین امنیت شهروندان خواهد نمود.

بر اساس حکم محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان دگرجنرال تاج محمد جاهد به صفت نامزد وزیر وزارت امور داخله تعیین گردیده است.دګرچنرال جاهد

وی که تا اکنون مسئولیت قوماندانی قول اردوی ۲۰۷ ظفر در زون غرب را به عهده داشت، امروز دریک مراسم با همسنگران اش وداع کرد.

جنرال جاهد میگوید: وضعیت امنیتی حوزه غرب کشور درمجموع درحال حاضر تحت کنترول است و جای هیچ نگرانی نمیباشد.

به گفته این نامزد وزارت داخله کشور: تمامی ادعا ها مبنی براینکه در بهار سال آینده و آمدن فصل گرما وضعیت امنیتی، بدترخواهدشد را تبلیغات دشمنان مردم افغانستان میباشد.

وی افزود: درحال حاضر نیروهای مشترک امنیتی افغان قدرت هرگونه مقابله با مخالفان مسلح دولت را دارند و توانمندی طالبان نسبت به سال پار به مراتب پائین تر آمده است.

تاج محمد جاهد میگوید: با اینکه هنوز زود است که پلان و برنامه های کاری اش را شرح دهد، ولی هرگاه رای اعتماد پست وزارت داخله کشور را از مجلس نماینده گان بدست آورد، مشکلات، تهدیدات و چالش های موجود در چوکات پولیس ملی را برکنار خواهد کرد، زیرا او هموراه در سنگر های خطوط مقدم جبهه حضور داشته است و بخوبی از مشکلات و چالش های موجود صد راه نیروهای پولیس ملی باخبر است.

وی به مردم افغانستان اطمینان میدهد که با تمام قوت و توان تلاش خواهد کرد تا امنیت مردم و کشور را بصورت جدی تامین نماید.

شماری از کارشناس ابراز امیدواری میکنند که با حضور جنرال جاهد بر مقام وزارت داخله کشور، امنیت بهبود خواهد یافت.

آنان میگویند: طی زمان ماموریت آقای جاهد درحوزه غرب، امنیت این منطقه نسبت به دیگر نقاط کشور، بهبود بهتر و قابل ملاحظه ی داشته است.

دگر جنرال تاج محمد جاهد تا اکنون مسئولیت قوماندانی قول اردوی ۲۰۷ ظفر در زون غرب را به عهده دارد و دارای تحصیلات عالی نظامی به سطح لیسانس از حربی پوهنتون می باشد. وی در حدود ۲۲ سال در بخش های مختلف نظامی در کشور به انجام وظیفه پرداخته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top