هشدار مقامات پولیس هرات به گروه های مخالف دولت

مقامات پولیس هرات در آغازین روزهای کمپاین مبارزات انتخاباتی در کشور به تمامی گروه های مخالف دولت هشدار میدهند در صورتیکه از واقعات خشونت بار دست نکشند با آنان از راه نظامی برخورد خواهد شد.??????????????

مل پاسوال سمیع الله قطره قوماندان امنیه ولایت هرات از مخالفین دولت خواست تا از جنگ و خونریزی دست کشیده و در انتخابات آینده اشتراک نمایند.

وی افزود تدابیر امنیتی به منظور برگزاری کمپاینهای مبارزات انتخاباتی در سرتاسر ولایت هرات اتخاذ شده و کاندیدان با خیال آرام میتوانند به فعالیتشان ادامه دهند.

اخیرا گفته میشود در برخی از ولسوالیهای هرات گروه های مخالف دولت با نشر و پخش شب نامه ها به کارمندان ستادهای انتخاباتی هشدار داده و آنان را تهدید نمودند.

اما مقامات پولیس هرات میگویند این تهدیدات هیچ تاثیری بر روند فعالیت ستادهای انتخاباتی نخواهد گذاشت.

قوماندان امنیه هرات میگوید هشت مرکز انتخاباتی کاندیدان ریاست جمهوری در این ولایت از طریق سیستم G.P.S تحت کنترل بوده که این خود در بهتر شدن تدابیر امنیتی کارمندان این ستادها موثر خواهد بود.

آقای قطره از تمامی کارمندان ستادهای انتخاباتی خواست تا در این عرصه با پولیس هماهنگ باشند تا از بروز حادثات احتمالی جلوگیری شود.

اتخاذ تدابیر امنیتی از سوی پولیس هرات در حالی اعلان میشود که یک روز قبل از آغاز کمپاینهای انتخاباتی در کشور دو تن از کارمندان ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله یکتن از کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری توسط افراد مسلح ناشناس در هرات کشته شدند.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top