هشدار مقامهای قول اردوی ۲۰۷ ظفر به گروه های مخالف دولت

مقامهای اردوی ملی درحوزه ی غرب میگویند: امنیت نسبت به گذشته در ولایات غربی کشور بهبود قابل ملاحظه ی یافته است. جنرال غوری هشدار میدهد که اگر طالبان دست از جنگ نکشند، تا سرحد مرگ از سوی نیروهای اردوی ملی تحت فشار قرار خواهند گرفت.

قوماندان قول اردوی ظفر همچنان در جریان صحبت هایش دریک کنفرانس خبری گفت قرار است بعد از عید سعید فطر چندین عملیات تصفیوی در ولایات حوزه غرب کشور راه اندازی گردد.قول اردو ظفر

جنرال محی الدین غوری قوماندان قول اردوی 207 ظفر میگوید: هدف از راه اندازی این عملیات پاکسازی مناطق نا امن از وجود مخالفین دولت خواهد بود.

وی هشدار میدهند که اگر طالبان دست از جنگ نکشند وبا دولت ومردم یکجا نشوند، از سوی نیروهای اردوی ملی به کام مرگ کشانیده خواهند شد.

به گفته ی غوری نیروهای امنیتی به تمام معنی توانایی تامین امنیت مردم را در هر گوشه ی از حوزه غرب دارا میباشند.

این درحالیست که صبح امروز به تعداد یک هزار عسکر اردوی ملی در غرب کشور بعد از یک دوره آموزشی سه ماهه اسناد فراغت شان را دریافت نمودند.

مقامهای امنیتی میگویند: قرار است این عساکر به اساس لزوم دید وزارت دفاع  جهت تامین امنیت در ولایات مختلف کشور اعزام شوند.

جنرال محی الدین غوری قوماندان قول اردوی 207 ظفر در غرب کشور میگوید: این عساکر اردوی ملی در یک دوره آموزشی سه ماهه با تاکتیکهای نظامی آشنا شده که امروز اسناد فراغت شان را کسب نمودند.

وی افزود: قرار است در آینده نزدیک شماری دیگر از جوانان ثبت نام شده در صفوف اردوی ملی جایگزین افراد فارغ شده در دوره های آموزشی گردند.

منبع همچنان خاطر نشان ساخت که بزودی چندین گروه از مخالفین دولت نیز از ولایات غربی کشور به پروسه صلح خواهند پیوست که این خود در بهبود وضعیت امنیتی این حوزه تاثیر گذار خواهد بود.

این در حالیست که طالبان تا به حال در این زمینه ابراز نظری نکرده اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top