چهارتن به اتهام تجاوز جنسي گروهي بالاي يك خانم درولايت غور دستگيرشدند

مقام هاي محلي در ولايت غور از دستگیری چهارفردي خبرميدهند كه گفته ميشود: چندی قبل، یک خانم را مورد تجاوز گروهی قرارداده بودند.ازسوي ديگرگفته ميشود: این افراد با سلاح و لباس های نظامی بنام نيروهاي امنيتي از مردم آن ولايت اخاذی می کردند.Picture2

7تن ازافراد مسلح غيرمسئول كه حدودآ يكماه قبل در ولايت يك خانم جوان را مورد تجاوزجنسي گروهي قرارداده اند، صبح امروزچهارتن شان توسط نيروهاي پوليس دستگيرگرديده اند.

مقامهاي محلي درولايت غور ميگويند: این افراد ازابتدابروزاين واقعه تحت تعقیب پولیس قرار داشتند، که شب گذشته چهارنفرازآنها همراه با چهار میل سلاح از منطقه الله یار شهر چغچران دستگیر شده اند.

عبدالحي خطيبي سخنگويي والي غورميگويد: این افراد از مدتی هم به این سو موتر های باشنده گان غور را توقف و اموال شان را سرقت می کردند.

وي افزود: دستگيرشده گان با سلاح و لباس های نظامی از مردم به نام پولیس، اخاذی می کردند، ودردرحال حاضر تحقیقات از نزد شان آغاز شده است.

ولایت غور از جمله ولایت های نسبتاً نا امن به شمار می رود و موجودیت افراد مسلح غیر مسوول نگرانی های زیادی را برای مردم و مسوولان دولتی به بار آورده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top