کشته و زخمی شدن دو تروریست و رهایی یک سرمایه دار از چنگ اختطاف گران در هرات

در دو رویداد جداگانه در ولسوالی شیندند هرات دو تن از تروریستان مسلح از سوی سربازان پولیس ملی کشته و زخمی شدند و یکتن از سرمایه داران در این ولسوالی از قید اختطاف گران آزاد گردید.

vvv

مقامات امنیتی در هرات میگویند شب گذشته دو تن از تروریستان حرفه ای که از چندی به این سو در ولسوالی شیندند فعالیت داشتند با کمین سربازان پولیس ملی مواجه گردیدند.

عبدالروف احمدی سخنگوی قوماندان پولیس هرات میگوید این تروریستان بعد از آن که اقدام به نبرد با سربازان پولیس نمودند از سوی نیروهای امنیتی هدف تیرباران قرار گرفتند که در نتیجه یکتن از آنان کشته و یکتن دیگرشان مجروح گردید.

وی افزود در این نبرد به سربازان پولیس ملی آسیبی نرسید.

این افراد در حالی از سوی پولیس هدف حمله قرار میگیرند که شب گذشته دوتن از سربازان پولیس محلی از سوی افراد مسلح ناشناس در ولسوالی شیندند هدف حمله تروریستی قرار گرفتند و به قتل رسیدند.

بر بنیاد یک خبر دیگر حاجی شیرین یکتن از سرمایه داران ولسوالی شیندند که چندی قبل از سوی آدمربایان اختطاف شده بود از سوی پولیس رها گردید.

مقامات امنیتی میگویند اختطاف گران قصد داشتند از فامیل فرد اختطاف شده پول دریافت نمایند اما موفق به انجام این کار نشدند.

این در حالیست که روز گذشته دو تن اختطاف گران که چندی قبل یک طفل خوردسال را اختطاف و سپس به قتل رسانیده بودند به اساس فرمان رئیس جمهور افغانستان در محبس مرکزی هرات اعدام شدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top