گزارش‌های خلیل نورزایی و نقیبه بارکزی در میان ده برترین گزارش‌های سال در افغانستان

گزارش‌های تحقیقی دو خبرنگار برتر در حوزه غرب کشور از سوی مرکز خبرنگاران افغانستان جزو 10 برترین گزارش‌های رسانه‌ای کشور انتخاب گردید.

خلیل نورزایی خبرنگار تلویزیون آشنا صدای آمریکا می‌گوید گزارش او در مورد یک دختر معلول معتاد به مواد مخدر و ترک اعتیاد بود که جزو ده برترین گزارش‌ها در افغانستان انتخاب گردید.

در همین‌حال نقیبه بارکزی خبرنگار تلویزیون زن و مسوول نهاد بانوان خبرنگار در حوزه غرب کشور می‌گوید گزارش وی نیز در مورد ساقی‌خانه‌های ویژه زنان معتاد به مواد مخدر در هرات بود.

او گفت از انتخاب گزارش‌اش به عنوان ده برترین گزارش سال در میان صدها گزارش دیگر، خرسند است.

از سوی‌هم مسوولان برگزار کننده این برنامه می‌گویند که در این رقابت صدها گزارش از خبرنگاران در سراسر کشور جمع آوریده گردیده بود و ده گزارش از سوی هیات داوران به عنوان گزارش‌های برتر انتخاب گردید.

احمدقریشی رییس اجرایی مرکز خبرنگاران افغانستان می‌گوید در انتخابات کوشش صورت گرفت تا گزارش‌های انتخاب گردد که دارای همه‌ای معیارهای رسانه‌ای باشد.

در حالی این دو خبرنگار در حوزه غرب افتخار به دریافت این مقام‌ها می‌شوند که سال پار یکی از گزارش‌های خلیل نورزایی در سطح آسیا مدال گرفت و هم‌چنان نقیبه بارکزی تندیس بهترین گزارش‌گر تحقیقی در هرات را دریافت کرد.

کانال تلگرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top