گشایش چهارمین نمایشگاه کتاب در ولایت هرات

چهارمین نمایشگاه کتاب با 35 هزار عنوان کتاب در ولایت هرات با حضور مقام های محلی این ولایت از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ صبح امروز هرات گشایش یافت.

مسوولان هدف گشایش این نمایشگاه را، ترویج فرهنگ کتاب خوانی در میان اقشار مختلف به خصوص جوانان عنوان می کنند و می گویند که این چنین برنامه ها می تواند در آینده مفید واقع گردد.والی هرات تاکید دارد که باید کتاب خوانی در میان جوانان به یک فرهنگ مبدل گردد.Vedio

همه ساله نمایشگاه کتاب در ولایت هرات گشایش می یابد که با استقبال مردم روبر می شود و حالا هم چهارمین نمایشگاه کتاب صبح امروز با حضور مقام های محلی این ولایت گشایش یافت.

مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات می گویند در این نمایشگاه 35 هزار عنوان کتاب در سی غرفه به نمایش گذاشته شده است و تفاوت نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته در این است که امسال از ده عنوان کتاب از نویسنده گان افغان رونمایی می گردد.

آنان می گویند قرار است در وقت های مختلف در این نمایشگاه، محافل فرهنگی، سرودن شعر و کتاب خوانی برگزار گردد.

از سوی هم محمدآصف رحیمی والی هرات می گوید هنوز هم نیاز است تا مسوولان مربوط تلاش کنند تا کتاب را جای گزین دیگر سیستم های رایج به خصوص سیستم های الکترونیکی بسازند.

والی هرات تاکید دارد که کتاب خوانی در میان جوانان باید به یک فرهنگ مبدل گردد.

سال گذشته نیز نمایشگاه کتاب با شصت هزار عنوان کتاب در همین مکان از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت گشایش یافت. گفتنی است که این نمایشگاه برای ده روز بر روی بازدید کننده گان باز است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top