یک زندانی درمحبس مرکزی هرات براثریک مشاجره لفظی کشته شد

یکتن ازمحبوسین زندان مرکزی ولایت هرات به قتل رسید. مقامهای امنیتی میگویند: این زندانی پس ازمشاجره لفظی با یک زندانی دیگر با ضرب چاقو به قتل رسیده است.كشته شدن زندانی درمحبس مرکزی هرات

مقامهای امنیتی درولایت هرات میگویند: یک تن اززندانیان محبس مرکزی این ولایت را که امان الله نام دارد، درداخل زندان به قتل رسیده است.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید: این زندانی پس ازیک مشاجره لفظی با یک زندانی دیگر درگیر شده است که درنتیجه این درگیری ، امان الله زندانی مقتول با ضربات چاقو طرف مقابلش کشته شده است.

وی افزود: هنوزانگیزه این درگیری معلوم نیست وهئیتی متشکل ازسارنوالی وپولیس بمنظور برسی چگونگی این موضوع به داخل محبس مرکزی هرا ت رفته اند.

درهمین حال : گل احمد رامش معاون اداره سارنوالی استیناف هرات میگوید: این زود و خود حوالی ساعت 12 ظهر امروز در داخل بلاک دوم زندان هرات رخ داده است.

به گفته سارنوال رامش: در این رویداد نوراحمد فرزند عبدالاحد افسرقبلی  قطعه واکنش سریع در ولایت غوربا امان الله درگیر شده است که در نتیجه امان الله یکتن از زندانیان کشته ونوراحمد نیز شدید زخمی شده است.

مقامها در قوماندان امنیه هرات میگویند: تحقیقات برای چگونگی انتقال چاقو به داخل محبس هرات، نیز آغازشده است که نتیجه بیشتراین رویداد بعدآ بارسانه ها شریک ساخته خواهد شد.

گفته میشود: زندانی کشته شده سه برادر هستند که بجرمقتل در داخل زندان هسرات بسر میبرند.

یک مسول زندان هرات گفت: که این درگیری با مداخله زندانبانان خاتمه یافته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top