یک فرزند قوماندان امنیه هرات در حادثه ترافیکی کشته وسه پسرش زخمی شده اند

درنتیجه حادثه ترفیکی درولایت هرات یک فرزند قوماندان امنیه این ولایت کشته وسه پسر ودومحافظش زخم برداشته اند.این حادثه شام روزجمعه درمسیر شاهراه هرات اسلام قلعه به وقوع پیوسته است.بخش عاجل شفاخانه حوزه وی هرات - حادثه ترافیکی

مقامهای امنیتی درولایت هرات : ازکشته شدن یک فرزند قوماندان امنیه این ولایت وزخمی شدن سه پسر دیگروی همراه با محافظینش خبرمیدهند.

گفته میشود: این حادثه شام روز جمعه درمسیرشاهراه هرات – اسلام قلعه به وقوع پیوسته است، که یک فرزند حدودآ 27 ساله قوماندان امنیه هرات کشته و سه برادرکوچکترش همراه با دو محافظین وی زخمی شده اند.

منابع خبری میگویند: این حادثه درنزدیکی شهرک آریا زمانی به وقوع پیوسته است، که موترنوع صرف حامل این افراد براثرترکش یکی ازتایرهایش ازکنترول خارج و واژگون گردیده است.

داکتران درشفاخانه حوزه وی هرات میگویند: دراین حادثه فرزند 27 ساله قوماندان امنیه هرات درمحل رویداد جان باخته است که جسد وی همراه با زخمی شده گان این حادثه، به شفاخانه حوزی هرات انتقال یافته است.

محمد رفیق شیرزی مدیر اداری شفاخانه حوزه وی هرات میگوید: وضعیت یکتن اززخمی شده گن این حادثه وخیم میباشد.

شماری ازکارشناسان امور میگویند: وجود علایم ترافیکی و راهنما از ضروریات اصلی تردد وسایط نقلیه در جاده ها بخصوص شاهراه ها ست که این علایم به راننده کمک می کنند تا نقاط خطرناک جاده را قبل از رسیدن به آن، تشخیص و برای جلوگیری از خطرات احتمالی برنامه ریزی کند.

به باورآنها در اکثر جاده های کشور یا این علایم به کلی وجود ندارد و یا بسیار کم است.

مشکلات فنی جاده ها، عدم کنترول سرعت، بی احتیاطی رانندگان ازجمله دیگرعواملی است که ازسوی مسئولان عنوان میشود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top