اعتراض داکتران بادغیس به خاطر برکناری رییس صحت عامه آن ولایت

دها تن از داکتران و پرستاران شفاخانه ولایتی قلعه نو مرکز ولایت بادغیس؛ صبحامروز در یک گردهم آیی اعتراضی خواهان برکناری رییس صحت عامه این ولایت شده اند. اعتراض کننده ها رئیس صحت عامه بادغیس را متهم به “بی کفایتی و آلوده بودن به فساد اداری” نموده و تاکید می کنند این موضوع باعث شده که کارمندان شفاخانه قلعه نو با مشکلات زیادی روبرو شوند. از سوی هم رییس صحت عامه ولایت بادغیس می گوید بیشتر اعتراض این افراد به خاطر تاخیر در پرداخت حقوق شان می باشد و این موضوع تا حد حل شده است.

ده ها تن از داکتران و نرس ها در شفاخانه ای ولایتی بادغیس صبح امروز به خاطر برکناری رییس صحت عامه این ولایت دست به اعتراض زده و خواهان برکنار این شخص از سمت اش هستند.2

اعتراض کننده ها می گویند از دو ماه به اینطرف مبنی بر بی تفاوتی عبدالعزیز طارق رییس صحت عامه بادغیس؛ حقوق خویش را دریافت ننموده اند.

آنان می گویند با وجود اینکه چندین بار خواهان پیگری موضوع عدم دریافت حقوق شان از رییس صحت عامه این ولایت شده اند، اما آقای طارق توجه لازم را نکرده است.

آنان همچنان داکتر عبدالعزیز طارق رییس صحت عامه این ولایت را به فساد مالی در اداره صحت متهم نموده و اضافه می کنند که؛ آقای طارق ” تمام هست و بود ” این اداره را به تاراژ برده است.

این معترضان هشدار میدهند؛ هرگاه دولت و اداره محلی به اعتراض و خواست های شان رسیدگی ننماید؛ آنان از ادامه فعالیت و انجام وظیفه در شفاخانه ولایتی قلعه نو خود داری خواهند کرد.

در همین حال داکتر عبدالعزیز طارق رییس صحت عامه بادغیس؛ هرگونه فساد مالی و کم توجه در خواست کارمندان اداره صحت عامه رد نموده و می گوید حقوق پرسونل شفاخانه ولایتی قلعه نو از سوی یک نهاد همکار با اداره صحت عامه پرداخته میشود که نبود بودجه در آن نهاد باعث شده است که حقوق این افراد با تاخیر اجرا شود.

با این حال قمرالدین شکیب معاون ولایت بادغیس می گوید که آنان یک هئیت را از ارگانهای ذیربط بمنظور تحقیق وبررسی این موضوع تعیین نموده اند.

آقای شکیب به خاطر روشن شدن قضیه و اتهام های داکتران و پرستاران، آقای طارق را سبکدوش و معاون ریاست صحت عامه بادغیس را هدایت داده است تا از امور مالی و اداری این سرپرستی کند.

با آنکه شفاخانه ای ولایتی بادغیس از جمله شفاخانه های نسبتا مجهز در چندین ولایت همجوار است اما همواره داکتران از نبود امکانات کافی و مدیریت سالم شکایت داشته اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top