تکمیل 60 درصدی پروژه ی ساخت میدان هوایی نیمروز

کار میدان هوایی شهر زرنج ولایت نیمروز 60 درصد تکمیل گردیده است و قرار است تا 9 ماه دیگر به بهره بردای سپرده شود. مقام های محلی در ولایت نیمروز می گویند: با تکمیل این پروژه که بیش از 500 میلیون افغانی هزینه ی مصرفی آن میباشد، زمینه ای اقتصادی و رفاه ترانسپورتی برای باشنده های شهر زرنج بیشتر از پیش مهیا خواهد گردید.

مقامهای محلی درولایت نیمروز میگویند:ساخت میدان هوایی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز یکی از پروژه های بسیار مهم و حیاتی در ان ولایت می باشد،که بر رونق کار اقتصادی مردم ارزش خواص دارد.

امیرمحمد آخندزاه والی نیمروز گفت: هزینه این پروژه به ارزش 560 میلیون افغان از بودجه ای وزارت ترانسپورت کشور پرداخت می گردد.

آقای آخندزاده افزود: با تکمیل این پروژه مشکلات اقتصادی دراین ولایت بهبود خواهد یافت زمینه ای پرواز های خارجی نیز اجرا خواهد شد.

با این حال انجینیر حمیدالله افغان مسئول اجرایی پروژه میدان هوایی ولایت نیمروز می گوید که این پروژه در زمان معین آن تکمیل خواهد گردید.

وی افزود که اکنون هیچ مانع در برابر کار آنان قرار ندارد و 40 درصد دیگر این پروژه تا 9 ماه دیگر تکمیل می گردد.

این در حالی است که پیش از این ولایت نیمروز فاقد میدان هوایی استندرد بود که یک میدان هوایی غیر استندرد در میان خانه های مسکونی داشت ودر سال هاي اخير دو هواپيمايي نظامي بخاطر كوتاه بودن رنوي از خط رنوي خارج و به منازل مسكوني بر خورد نمودند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top