بازداشت شش تن به اتهام واقعات دهشت افگنی و اختطاف در هرات

نیروهای امنیتی در هرات 6 تن را به اتهام واقعات اختطاف، حملات دهشت افگنی و حمل غیر قانونی سلاح در این ولایت بازداشت نمودند.

سه تن از این افراد از جمله اختطاف گران حرفه ای میباشند که از سوی کارمندان ریاست امنیت ملی هرات دستگیر شدند.

محی الدین نوری سخنگوی والی هرات امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : این افراد عبدالاحد، عیسی و آقا میر، نام دارند که در چندین واقعه اختطاف ، قتل و کارگذاری ماینهای کنارجاده ای در ولسوالی شیندند دست داشتند.

وی افزود از قید این افراد یک جوان 21 ساله آزاد شد که اختطاف گران قصد داشتند در قبال رهایی وی مبلغ پنجاه هزار دالر آمریکایی را از خانواده اش بدست آورند.

در همین حال شماری از باشنده گان ولسوالی شیندند هرات که در مقر ریاست امنیت ملی تجمع نموده بودند از مسولان دولتی درهرات خواستند تا افراد دستگیر شده را در حضور مردم حلق آویز نمایند.

همچنان یکتن دیگر از این افراد که سهراب نام دارد به اتهام تهدید تاجران و پرتاب بمب دستی بالای منزل یکتن از اعضای شورای ولایتی هرات از سوی کارمندان ریاست امنیت ملی گرفتار شد و به جرم خود نیز اعتراف نمود.

بر بنیاد یک خبر دیگر کارمندان مدیریت استخبارات قوماندانی امنیه هرات دو تن را به اتهام حمل غیرقانونی سلاح از منطقه پل هاشمی دستگیر نمودند.

در اعلامیه ای که از جانب دفتر مطبوعاتی قوماندانی امنیه هرات به دسترس ما قرار گرفته آمده است که از نزد این افراد مقداری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شده است.

مقامات در هرات میگویند در جریان سال جاری واقعات اختطاف بخصوص جرایم جنایی نسبت به سال گذشته در این ولایت کاهش یافته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top