برکناری مدیر پاسپورت و آمر حوزه چهارم شهری هرات از سوی قوماندان امنیه این ولایت

مدیر پاسپورت هرات و آمرحوزه چهارم شهری از سوی قوماندان امنیه این ولایت برکنار شد. جنرال عبدالمجید روزی قوماندان امنیه هرات که ازسوی ریاست جمهوری به مرکز کشورفراخوانده شده بود، با اعتراض های پی درپی باشنده ها و نهاد های مختلف این ولایت دوباره برگشت و به کارش آغاز نمود. وی به باشنده های این ولایت وعده سپرد، که از این پس بیشتر تلاش خواهد کرد، تا ریشه  های هراس افگنان در این ولایت را نابود کند.Picture1

جنرال مجید روزی قوماندان امنیه ولایت هرات یک هفته پیش بنا بر حکم ریاست جمهوری کشور، ازهرات فراخوانده شد که این امر با واکنش های تند مردم هرات روبرو شد.

باشنده های هرات، مسوولان نهاد های مختلف، اعضای شورای ولایتی و  نماینده های مردم هرات در مجلس نمایندگان اعتراض های وسیع به خاطر برکناری اقای روزی داشتند، تا آنکه وی روز شنبه دوباره رسماً کارش را آغاز کرد.

جنرال مجید روزی قوماندان امنیه هرات که بتازه گی از کابل به هرات آمده است، یک بار دیگر برای مردم هرات وعده سپرد دیگر برای دشمنان مردم افغانستان امان نخواهد داد و پیشتر از گذشته در امر تامین امنیت تلاش خواهد کرد.

اقای روزی تاکید کرد که در اولین قدم دوباره اش به قوماندانی امنیه هرات، صبح روز شنبه مدیر پاسپورت این ولایت را به خاطرسهل انگاری وشکایت مردم از وظیفه اش برکنارکرده است.

وی میگوید: در آینده بیشتر از هروقت دیگری به مبارزه علیه فساد اداری و سهل انگاری نیروهای امنیتی توجه خواهد کرد.

قوماندان امنیه هرات میگوید: تلاش میکنند تا امنیت این ولایت را بیش از پیش تامین نموده تا مردم بتوانند با خیال آرام زندگی نمایند.

حمایت مردم هرات از یک مقام نظامی در حالی صورت میگیرد، که چندی قبل بشمول قوماندان امنیه چندین قوماندان ولسوالی و والی این ولایت در پی اعتراض های گسترده ی مردمی از وظیفه سبکدوش شده بودند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top