توزیع گازمایع به شهروندان با قیمت پایین ازسوی اتحادیه واردکنندگان گاز در هرات

به دنبال افزایش قیمت گازمایع دربازارهای کشور درآستانه عید سعید فطر اتحادیه وارد کنندگان گاز در ولایت هرات با استفاده از تانکرهای سیار در بهای گازمایع کاهش قابل ملاحظه ی را رونما ساخت. درهمین حال مسئولان محلی درهرات نیز از این طرح اتحادیه صنفی گازمایع هرات استقبال نموده و به گران فروشان گازمایع هشدارمیدهند.

مسئولان این اتحادیه درهرات میگویند: درحالی که درجریان ماه رمضان بهای گازمایع افزایش سرسام آوری داشته ولی این اتحادیه بااستفاده از ده ها تانکرسیاراقدام به توزیع گازمایع با قیمت پایین به شهروندان هرات نUntitled_0002موده است.

محمد یونس قاضی زاده رئیس اتحادیه صنفی تاجران واردکننده گازمایع ولایت هرات میگوید: امروز با استفاده از سی تانکر سیار اقدام به توزیع گازمایع با قیمت فی کیلو 42 افغانی برای مشتریان دردرب منازل شان نموده اند.

به گفته وی: دراین اواخر قیمت گازمایع دربازارهای هرات تا به 62 افغانی نیز افزایش یافته بود.

او ازسایرتاجران گازمایع میخواهد تا درآستانه عید سعید فطر قناعت را اختیارنموده و گازرا به قیمت مناسب به مردم بفروش برسانند.

درهمین حال سید فضل الله وحیدی والی هرات که جهت افتتاح طرح توزیع گازبا قیمت پایین به شهروندان این ولایت دراین اتحادیه حضوریافت، ازاین طرح استقبال نمود.

وی: با کسانی که با مردم معامله نموده و قیمت گازمایع را به صورت خودسرانه افزایش داده اند هشدار و به مسئولان دولتی دستور مجازات عاملین آنرا داد.

این درحالیست که شماری از مصرف کنندگان گازمایع که ازافزایش قیمت ها درجریان ماه رمضان به ستوه آمده اند ازعرضه ی گازازجانب اتحادیه صنفی واردکنندگان گازمایع هرات استقبال نموده و آنرا کمکی بزرگ به مردم مستضعف و فقیر دانستند.

درهمین حال نماینده گان مردم و پیشه وران ولایت هرات ازاین طرح تجار هرات قدردانی نموده ، از حکومت میخواهند که درتمام کشوربه صورت جدی برقیمت های درآستانه عید سعید فطر نظارت داشته باشد.

درحالی که اتحادیه صنفی واردکنندگان گازمایع هرات اقدام به توزیع گازبه قیمت 42 افغانی برای شهروندان نموده است ,شماری دیگر از تجارواردکنندگان گازمایع درهرات براین روند،اعتراض داشته و آنرا به ضرر تجارت هرات میدانند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top