ادعاهای زد ونقیض از فرود آمدن یک چرخ بال ناشناس درمناطق تحت تسلط طالبان بادغیس

خبرهای زد ونقیض در بادغیس از فرود آمدن یک چرخ بال ناشناس درمناطق تحت تسلط افراد منسوب به داعشیان حکایت دارد. با اینکه نماینده گان مردم در شورای ولایتی بادغیس ازتائید این خبربا ما سخن میگویند، اما مقامهای محلی بادغیس ضمن تائید گشت زنی یک چرخ بال در نواحی مرزی آن ولایت فرود آمدن آنرا رد میکنند.بادغیس

نماینده گان مردم در شورای ولایتی بادغیس میگویند: اگر چه که خبرهای رسیده برای آنها حاکی از آن است که درچند منطقه ی که زیر تسلط طالبان یا افراد منسوب به داعش درآن ولایت میباشد،فرود آمده است، اما دریک منطقه اسنادی از فرود آمدن این چرخ وجود دارد.

محمد ناصر نظری رئیس شورای ولایتی بادغیس در مصاحبه به خبرنگار مان گفت: این هیلوکوپتر در منطقه ی بنام “چپ قول” که درمربوطات ولسوالی بالامرغاب واقع است، نشست کرده است و معلوماتی که بدست ما رسیده یک مقدارمهمات به افراد داعش که اکثرآ “چچینی ها،ازبکستانی ها، پاکستانی ها و عربها” هستند، پائین کرده است.

وی میگوید: مردمان منطقه فرود آمدن این چرخبال را دیده اند، اما نتوانسته اند بفهمند که این طیاره مربوط به کدام کشور بوده است.

رئیس شورای ولایتی بادغیس میگوید: این موضوع را با مقامهای محلی شریک ساخته ایم و قرار شد که این موضوع به مرکز گزارش داده شود و از طریق شورای نظامی پیگیری شود، اما تا به حال برای آنها جواب قانع کننده ی داده نشده است.

از سوی هم درحالیکه عبدالروف تاج قوماندان امنیه بادغیس میگوید: این موضوعات را مردم با وی شریک ساخته اند، اما زمانیکه ازطریق قوماندان امنیه ولسوالی بالامرغاب خواهان معلومات شده است، دراین مورد معلوات دقیقی نداشته است و ارگانهای کشفی هم تا به حال چنین گزارشی را نداشته اند.

اما شراف الدین مجیدی سخنگوی والی بادغیس از قول ارگانهای کشفی میگوید: طیاره چرخ بالی در مربوط آن ولسوالی دیده شده است، اما فرود آمدن آن را رد میکند.

قوماندان امنیه و سخنگوی والی بادغیس: حضور گروه داعش را نیز در ولایت بادغیس رد کرده میگویند: تا به حال هیچ گونه راپوری از حضور گروه داعش در آن ولایت وجود ندارد.

“چپ قول” در شرق ولسوالی بالا مرغاب و در مرز با ولسوالی قورماچ فاریاب موقیعت دارد، که به گفته ی رئیس شواری ولایتی بادغیس، از چند سال گذشته تا به اکنون زیر تسلط طالبان بوده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top