ضرب العجل اتحادیه های داکتران و کسبه کاران در ولایت فراه

در پی تبدیلی رئیس امنیت ملی فراه، اتحادیه داکتران و کسبه کاران آن ولایت ضرب العجلی را تعیین نمودند و به دولت هشدار دادند در صورتیکه رئیس اسبق امنیت ملی فراه مجددا به کارش گماشته نشود دست به اعتصاب کاری خواهند زد.4455555

جواد افغان سخنگوی والی فراه میگوید اخیرا گزارشهایی مبنی بر تبدیلی جنرال عبدالصمد رئیس امنیت ملی فراه به دست رسیده که این خود خشم باشنده گان آن ولایت را برانگیخته است.

او میگوید باشنده گان فراه از کارکرد چند ساله عبدالصمد خان رئیس امنیت ملی فراه راضی بوده و به هیچ عنوان تحمل تبدیلی وی را از آن ولایت ندارند.

بنا به اظهارات وی به همین منظور اتحادیه داکتران و کسبه کاران ولایت فراه ضرب العجلی را تعیین نمودند و هشدار دادند در صورتیکه رئیس امنیت ملی فراه از وظیفه اش برکنار شود دست به اعتصاب کاری خواهند زد.

در همین حال باشنده گان فراه میگویند در جریان ماموریت کاری عبدالصمد خان رئیس امنیت ملی، میزان واقعات ترور، قتل و اختطاف کاهش یافته و کارکرد وی اثرات مثبت بر تامین امنیت آن ولایت داشته است.

تا به حال ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در این زمینه اظهار نظری نکرده است.

چند سال قبل نیز در پی برکناری جنرال عبدالصمد خان رئیس امنیت ملی فراه باشنده گان آن ولایت دست به تظاهرات زدند و خواهان گماشتن وی در این پست گردیده بودند.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top