قوماندان امنیه هرات : بزودی تغیرات مثبت دراین ولایت رونما خواهدشد

مسئولان امنیتی درهرات میگویند: بزودی تغیرات مثبت را برای بهبود روند امنیت در این ولایت بوجود خواهند آورد. عبدالباقی بهسودی قوماندان امنیه این ولایت، برمبارزه جدی با فساد در اداره پولیس هرات تاکید کرده، هشدار میدهد که با عاملین فساد در دستگاه پولیس برخورد جدی خواهد کرد.

بدنبال نا آرامی های اخیر درهرات قوماندان امنیه، رئیس جنائی وآمرامنیت قوماندانی امنیه این از وظایف شان برکنار وسه تن دیگر بجای شان بکار گماشته شدند.Vedio Clip 3 Share Herat

عبدالباقی بهسودی قوماندان جدید پولیس امنیه هرات میگوید: مبارزه با فساد در اداره پولیس در اولویت کار اوست و با کسانیکه دردستگاه امنیتی هرات به فساد دست دارند، برخورد خواهد کرد.

قوماندان امنیه هرات گفت: بزودی تغیرات مثبت را برای بهبود روند، امنیت در این ولایت بوجود خواهد آورد.

جنرال بهسودی همچنان: از ایجاد یک تولی ویژه از نیروهای ورزیده پولیس به منظور برخورد با عوامل ناامنی در این ولایت خبر داد.

در همین حال باشنده گان ولایت هرات، تغییر وتبدیلی های اخیر در پست های کلیدی نهاد های امنیتی را در بهبود امنیت آنولایت موثر نمیدانند وخواستار قاطعیت وشفافیت درسیاست دولت برای مبارزه با گروه های مسلح در افغانستان هستند.

آنان از وزارت داخله کشور میخواهند تا نیروهای امنیتی این ولایت با امکانات مدرن مجهز شوند تا بتواند در راستای تامین امنیت شهر جدی تر عمل کند.

باشنده گان هرات ازقوماندان امنیه جدید میخواهند تا تحت تاثیرفشارهای افراد زورمند که درتغیرتبدیلی های قوماندانان ولسوالی ها وحوزه ها دخالت میکنند، قرارنگیرد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top