ولسوال شیندند هرات از وظیفه اش برکنار شد

پس ازافزایش نا امنی های اخیر در ولسوالی شیندند هرات، تغییرات کلی در سطح رهبری این ولسوالی از سوی اداره محلی ایجاد شده است. مقام های بلند پایه ای این ولایت می گویند: بسته شدن مکاتب دخترانه، حمله های اخیر پی در پی طالبان مسلح بالای پوسته های امنیتی سبب نگرانی مردم و مسوولان شده بود، که ولسوال و قوماندان امنیه این ولسوالی از وظیفه ی شان برکنار شده اند.

مقامهای محلی درولایت هرات میگویند: با وضع تغییرات کلی درولسوالی شیندند امنیت در این ولسوالی بهبود خواهد یافت.ووالی هرات

سیدفضل الله وحیدی والی هرات امروز در یک کنفرانس خبری در سالن کنفرانس های مقام ولایت گفت: روز گذشته عبدالحمید نور ولسوال بر حال شیندند را از وظیفه اش بر کنار کرده است و قرار است به زودی ولسوالی جدید بجای او به همکاران خود معرفی خواهد گردید.

او می گوید: بسته شدن مکاتب دخترانه، حمله های پی در پی طالبان مسلح بالای پوسته های امنیتی، مشکلات جدی را به باشنده ها و مسوولان درآن ولایت به بار آورده بود.

در حالی ولسوال شیندند هرات برکنار می گردد که چند روز قبل محمد عیسی قوماندان امنیه این ولسوالی نیز از سوی جنرال سمیع الله قطره قوماندان امنیه هرات از وظیفه اش سبک دوش شده بود.

درهمین حال مسئولان دولتی درولایت هرات از ادامه نا امنی ها و مسدود بودن مراکز آموزشی درشیندند هرات ابراز نگرانی میکنند.

محبوبه جمشیدی رییس امور زنان هرات نیز بسته شدن مکاتب دختران در ولسوالی شیندند هرات را نگران کنند می خواند.

ولسوالی شیندند هرات یکی از ولسوالی های نا امن هرات به شمار می رود که گفته میشود: طالبان مسلح در آن حضور گسترده ای دارند.

در یک هفته ای گذشته چندین حمله ای شبانه پی در پی طالبان مسلح در این ولسوالی شماری از نیروهای نظامی و افراد ملکی کشته وزخمی شده بودند وهمچنان گفته میشود که : چند پسته از سوی طالبان مسلح سقوط شده بود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top